2018-02-07

Sveiki pusryčiai: avokado ir varškės užtepėlė

Sveika! Iki vasaros liko nepilni keturi mėnesiai. Laikas susiimti, tiesa? 😁 renkuosi maudymosi kostiumėlį ir tyčia pirksiu mažesnį, kad būtų didesnė motyvacija. Greitai išsirinksiu jį kartu su tavimi, o dabar kviečiu įkišti nosį į mano virtuvę. Esu žmogus, kuris ryte renkasi miegą, o ne pusryčius, tad reikia suktis iš padėties. Kol košės man pabodusios, pristatau naują savo atradimą, kiek paturbintą Druskos namų pagalba. Lengva pagaminti, greita, sveika ir beprotiškai skanu. 

DVIEJŲ SUMUŠTINIŲ (LABAI SOČIOS PORCIJOS) PAGAMINIMUI REIKĖS:

  • Ketvirtadalio gerai sunokusio avokado
  • 50g liesos varškės
  • Skiltelės česnako
  • Dviejų riekelių juodos, ruginės duonos
  • Pusės pomidoro
  • Lavos druskos iš "Druskų namai" (įsigyti gali čia)
  • Galima naudoti lašelį citrinos sulčių (kad nejuoduotų avokadas)

GAMINIMO EIGA:

  1. Sutrinti avokadą. Aš tą dariau su šakute, nes mėgstu gabaliukus, bet jei tu mėgsti kreminį skonį - rinkis trintuvą. Bet tokio rezultato galima tikėtis ir be jokių prietaisų, jei avokadas gerai sunokęs ir tau negaila papildomos minutės. 
  2. Į avokadą įlašinti citrinos sultis, įdėti smulkiai sutrintą/supjaustytą česnaką, varškę. Viską vėl gerai išmaišyti (dirbant su trintuvu gali šiuos abu žingsnius sujungti ir sutrinti kartu). 
  3. Užtepėlė paruošta! Užtepk ją ant duonos riekelių. Nepagailėk šio skanėsto, jo yra kaip tik dviems riekėms duonos - jei bus mažiau, gali būti per sausa. 
  4. Ant duonos uždėk riekelėmis pjaustytą pomidorą. 
  5. Viską apiberk žiupsneliu lavos druskos. Paprasta druska neturi to prieskonio, kurį turi lavos druska, dėl to renkuosi būtent ją. Užtenka vos žiupsnelio, tad dėl tokių patiekalų tikrai verta investuoti. Beje, nuo druskų organizme kaupiasi vandenys, tad Druskų namų gėrybės - puikus pasirinkimas žmogui, kuris negali gyventi be druskos, nes pastebėjau, kad ši druska sūresnė už paprastą, lengvai randamą kiekvienoje parduotuvėje. Dėl šios priežasties ir druskos reikia mažiau.
Aš sumuštinius susuku į foliją - taip galiu pavalgyti tiek autobuse, tiek laukdama pirmos pamokos. Nereikia aukoti miego, lengvai pasigaminu viską vakare ir voila! Beje, dar vienas patarimas - padvigubink porcijas, taip nereikės gaminti du vakarus, o ir neatsibos per du kartus. Tik susitepk sumuštinius kitą dieną, kad duona nepasidarytų šlapia ❤ Skanaus!

P.s. tokioje porcijoje yra apie 370-400kcal. Viskas priklauso nuo tikslumo ir avokado svorio. O sotumas - garantuotas! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą