2017-12-03

Ponas Povas | auskariukai tikrai patriotei

Labas! Eglutės įžiebime Vilniuje atrodžiau kiek neįprastai - testavau matinius raudonus lūpų dažus bei segėjau rankų darbo, medinius auskarus. Apie lūpų dažus kitą kartą, o auskarus iš Ponas Povas parodyti noriu kuo greičiau. Juk jie tokie patriotiški ir taip gerai tiktų Lietuvos šimtmečiui paminėti!
Auskariukai yra rankų darbo. Man nesuvokiama, kaip galima kažką tokio padaryti!

Gaminys yra Lietuvos teritorijos formos, kurios centre išdegintas vytis. Kaip matai, net ant vyčio skydo yra neišdegintas kryžiukas! Tai įrodo, kad viskas labai kruopščiai ir tikrai neatmestinai darytą. Auskarai pagaminti iš medžio, o tiksliau - ąžuolo. Nuotraukose gali matyti, kad medis nušlifuotas idealiai ir nėra nė dulkelės ant auskarų, ką jau bekalbėti apie šiurkštų medį.

Pamačiusi šiuos auskarus pagalvojau prie ko gi aš juos derinsiu... Bet kai užsidėjau pamačiau, kad gražiai atrodė tiek prie oversize džemperio ir džinsų, tiek prie marškinių ir timpų, tiek prie suknelės, tiek prie žieminės striukės, kaklo stipriai suspaudžiančio šaliko bei raudono lūpdažio. Tad auskarai labai universalūs ir kasdieniai.

Šiuos nuostabius auskariukus ir dar daug kitų patriotiškų ir ne tik dalykų rasi Ponas Povas facebook'e čia arba www.ponaspovas.lt.

AR ESI PATRIOTIŠKA?

6 komentarai:

  1. Kokie nuostabūs auskarai, tokie įdomūs ir nekasdieniški. Esu auskarų maniakė, soooo, šie eina į mano sąrašiuką. :)
    Na, nesu tokia gal super patriotė, bet stengiuosi dalyvauti visokiuose šimtmečio veiklose ir domėtis įvairiomis patriotiškomis veiklomis. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš anksčiau maniakė buvau, dabar kažkaip pamečiau beveik visų po vieną vienetą 😆

      Panaikinti
  2. Nelaikau savęs patriote, bet ir aš tokių norėčiau! Atrodo labai mielai♥️🙏🏻

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai yra wow! Savomis rankomis pagaminti tokius auskariukus😍😍 labai gražu, pati tokių nenešiočiau, nes mesu labai patriotiška, o manau, kad tik tokiai merginai dera segėti šitą grožį😍

    AtsakytiPanaikinti