2017-12-02

Lucky Charm sėkmės apyrankės

Antrąją dieną vaikinas Advento kalendoriuje rado sėkmės linkinčią apyrankę. Jam šiandien pirmas rimtas renginys ir laukė daug daug nervų, tad sėkmė nepakenktų. Taip pat Adventas mums bus šioks toks atradimų metas, tad ir čia pravers sėkmė. Lucky Charm gražuolės jau mus puošia, tad galiu įvertinti jas ir (ne)rekomenduoti.
Apyrankės yra labai labai minimalistinės, dailios. Dviguba raudona virvutė, du sidabriniai karoliukai bei begalybės ženklas. Bet man taip gražu!

Pirmiausia noriu pagirti Lucky Charm už tvirtą virvutę. Tai nėra paprasta, pigi, greitai nusidėvinti ir plyštanti virvutė. Labai smagu, kad galiu būti rami dėl kokybės. 

Apyrankė turėtų saugoti nuo nužiūrėjimo ir nelaimių. Taip pat ją reikia rišti septyniais mazgais, juos turi rišti svarbus, brangus žmogus, o kiekvienam mazgui reikia skirti po norą. Tikima, kad apyrankei nukritus ji apsaugo nuo nelaimių ir išpildo visus septynis norus. Ironiška, kad saviškę pamečiau rugsėjo 12tą ir po maždaug penkiolikos minučių sulaukiau močiutės skambučio, kad ligoninėje mirė senelis. O vaikinas pametė saviškę praėjus kelioms dienoms po manęs. Bet kažkaip vistiek nešioju, man gražu ir brangu ❤

Įsigyti gali čia

AR TIKI RAUDONO SIŪLO GALIA?

8 komentarai:

  1. Esu žydė, tai žinoma, kad tikiu ir nešioju, tik ne bet kokią (nes man atrodo, kad šita yra bet kokia raudona virvelė), o iš Izraelio, pašvenintą, kurią iš tikrųjų reikia rišti septyniais mazgais ir panašiai😃
    Tai tokios nenorėčiau, neaišku iš kur, bet cool.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jo, ką tik pažiūrėjau, tai ten virvelės paprastos, tad jei kažkas tikit, neverta pirkti, nes ten tiesiog žmogus apviniojo siūlą ir įdėjo karoliuką.
      Nežinau, ar gerai darau neigiamą komentarą rašydama, bet tai tiesiog mano nuomonė :)

      Panaikinti
    2. Faktas, kad nešventinos ir ne iš Izraelio, bet man gražu ir manau, kad tikėjimas svarbiau 🌙 toks klausimas - iš kur gauni šventintų, tikrų apyrankių iš Izraelio? Ir aš noriuu!

      Panaikinti
    3. Esu žydė, šeima mano ten gyvena :) Galiu atsiųsti kalėdų proga, parašyk man į mano el.paštą savo adresą (katemoteris@gmail.com) <— neklausk ką galvojau kai kūriau pavadinimą😂

      Panaikinti
  2. Nelabai tikiu, bet patinka kaip aksesuaras tinkantis prie visko.
    Tik gaila dabar neturiu jo, nes pamečiau jau dvi, dabar ieškau kažko naujo. :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man ši apyrankė, tiksliau siūlelis atrodo tiesiog smagi detwlė, kuri visad keliauja kartu😍 nelabai tikiu, bet vistiek jaučiu kažkokią simboliką.

    AtsakytiPanaikinti