2017-12-03

AVON | matiniai lūpų dažai "True Colour"

Šiandien pasakojau apie gražiuosius auskariukus bei užsiminiau apie kitą dalyką, kuris mane puošė per eglutės įžiebimo šventę. Taip, tai - matiniai lūpų dažai. Ir dar raudoni! Pagaliau išbandžiau ir antrą, rausvą atspalvį bei galiu apie juos papasakoti. 

Visada bijojau tiek matinių lūpų dažų, nes jie sausina, tiek raudonų atspalvių, nes nemoku su jais dirbti (vos vos suglaudi lūpas ir jau atsispaudžia, nebelygus kontūras ir atrodo tikrai negražiai). Bet kai pamačiau dažų kainą nesusivaldžiau ir raudonuosius įsimečiau į pirkinių krepšelį, o rausvuosius man netrukus atsiuntė AVON, kad galėčiau išbandyti ir aprašyti.

Mano turimi atspalviai: Red Supreme ir Pure Pink. Vienas ryškus, klasikinis, o kitas - švelnus, kasdienis. Must have duetas. Abu tokios pat formulės, tad išsilaiko ir jaučiasi ant lūpų identiškai.
Šie lūpų dažai brėžia labai tikslią, precizišką liniją be jokių kontūrų pieštukų. Tai sulaužė mano stereotipą apie raudoną spalvą - kad jai būtinai reikia lūpų pieštuko. Kažkaip pasidažiau ir be jo ir net ne kartą, tad tikrai galiu tą garantuoti. 

Taip pat nereikia galvoti ir apie tūkstantį ir vieną sluoksnį. Viršuje matai pigmentaciją - tokia ji vieną kartą su lūpų dažais perbraukus per ranką nespaudžiant. Ideali. 

Pasidažius lūpas ir išvažiavus į miestą su vaikinu išalkome ir nusprendėme, kad reikia nueiti pavalgyti. Kiek nerimavau, bet vis tiek nuėjome į Hesburger sūrainių - kas bus tas, pasidažysiu iš naujo, pagalvojau. Bet kai pavalgiau supratau, kad dažai išsilaikė tobulai! Na gerai, vidinėse lūpų pusėse vos vos apsitrynė, bet matosi tik labai kabinėjantis. Pirmą kartą matau taip gerai išsilaikančius dažus!

Kaip žinia, turiu labai į sausėjimą linkusias lūpas. Vazelinai, balzamai, lūpų sviestai ir kiti gėriai yra mano kasdienybė, bet ant matinio lūpdažio juk nesitepsiu blizgių dalykų. Tad prieš dažantis gausiai pasitepiau lūpas vazelinu (apačioje esančioje nuotraukoje, kur esu su raudonais dažais, gali tą pamatyti) ir ant viršaus užtepiau lūpų dažus. Pradžioje jie blizgėjo, bet paskui matizavosi ir visiškai nesausino lūpų. Kaip keista buvo! Lauke buvo šalta, snigo, valgiau (lūpas vazelinais tepuosi prieš, per ir po valgio), o dar ir matiniai lūpų dažai ir aš net pamiršau apie vazelinus ir kitas priemones lūpoms!

TAVO MUST HAVE RUDENS KOSMETIKOS PRIEMONĖ (KVEPALAI IR PAN. TAIP PAT TINKA!) YRA...?

7 komentarai:

  1. Kokios gražios tavo lūpos ♥
    Mano must have: nivea lūpų sviestas, o iš makiažo tanya burr antakių paletė. Love.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. AČIŪ 💖
      Žiauriai geras! Tik sunkiai atsidaro :D

      Panaikinti
    2. Jooo, todėl pastaruoju metu jį atidarau su dantim :DDDDDDD

      Panaikinti
  2. Mano must have būtų: Golden rose lūpų kreidelės, fruttini kūno purškiklis braškių kvapo, Ingrid ryžių pudra ir Saflora arbatmedžių vanduo.
    Tavo lūpos kokios gražios <33
    Labai patinka matiniai lūpdažiai, be jų nei per kur :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai gražūs lūpdažiai. Ypač tas raudonas man nuostabus😍 o artėjant Kslėdoms būtent to ir norisi😋

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dabar facebook puslapyje paskelbiau akciją, užsuk 💖💄

      Panaikinti