2017-12-02

Advendo kalendorius ❤

Jau žiema! Pagaliau, pagaliau, pagaliau! ❤ Niekas nebežiūrės į mane kreivai, kai parduotuvėse žaisiu su girliandomis, eglutės žaisliukais ir žiūrėsiu savo svajonių egles. Ir jau galiu grožėtis centre esančia eglute. Kaip smagu! Ir dar Adventas prasidėjo. Tai reiškia, kad abu mano ruošti kalendoriai iškeliavo pas tuos, kurie jų nusipelnė. Iš Aistės lauksiu žinių savaitės pradžioje, ji pati nuspręs ar nori rodyti turinį, o vaikino grožį rodau dabar. Beje, kai rašysiu apie dovanėles, jas rodysiu ne iš eilės, nes kartais fotografavimui reikia kiek daugiau laiko, nei turiu ir greičiau nufotografuoju kitos dienos dovanėlę. 
Advento kalendorius yra nuostabus. Jis medinis, rankų darbo, su nuostabiais išdeginimais ir dekoracijomis. Kalendorius yra namelio formos, o ant namelio antro aukšto/palėpės - miško vaizdas. Eglės, elniai, snaigės, apsnigti namai... Labai labai gražu! Turėjau tris nertas kepurėles, tad namelį pagyvinau 😂

Kiekvienos dienos stalčiukai išsitraukia, tad čia yra vienas minusiukas man - vaikinas niekaip neišlauktų nepatikrinant kitų dienų, tad turėjau supakuoti visas dovanėles. Bet jei stalčiukai paprastai neatsidarytų, juos reiktų išlaužti bei kalendoriaus nebepanaudočiau kitąmet, tad kažkaip netrugdė tas.

Iš karto atsakau į klausimą apie stalčiukų dydį ir kaip aš ten sudėjau visas dovanėles (nes buvo ir labai didelių, pamatysi atėjus laikui). Aš tiesiog pasiėmiau vieną didelę dėžę ir į ją sudėjau supakuotas netilpusias dovanas, o saldžias dovanėles supakavau bei sudėjau į stalčiukus. Kadangi dėžėje ne visos dovanos (kai kurios tilpo į stalčiukus) į didesnių dovanų stalčiukus įdėjau ir po raštelį, kad ieškotų dovanos kitur. Nesudėtinga.

Kalendorių įsigyk kitiems metams čia. Taip pat rasi ir daug kitų gražių darbelių ❤

AR ŠIEMET DAREI/GAVAI ADVENTO KALENDORIŲ?

6 komentarai:

  1. Kaip fainai atrodo! Pati tokio nepirkčiau, nes atrodo, kad mažai telpa ir geriau supakuočiau, ant dovanų priklijuočiau lipdukus su skaičiais ir įdėčiau į paprastą dėžę :)
    O kalbant ar darei/gavau, tai ketinau draugei, bet nebendraujam 2 mėnesius, tai ne.😃

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man labai gražus jis, vien dėl to verta 💖 jau įpratau iš jo saldainius imti (kol dar nepadovanojau), tai jau vaikinui sakiau, kad po gruodžio 24os pasiimsiu sau ir saldainius laikysiu jame 😆

      Panaikinti
  2. Būtinai pasidalinsiu kai gausiuuu :)
    Labai gražus kalendorius ir papuoštas labai gražiai, tiesiog puiki dovana.
    Niekam nedovanojau, bet jau turiu mintį kitais metais mamai tokį padovanot. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai gražus kalendorius, tik kadangi kiekvienais metais man norisi naujovių šis kalendorius nebūtų tinkamas pasirinkimas. Kai buvau mažesnė kartu su mama darydavome kalendorių na o dabar aš padarah kalendorių, o mama įdeda dovanėles man ir sesei 😍

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip smaguuu 🌙 o aš kai nesu prie rankdarbių, tai man idealus pasirinkimas

      Panaikinti