2017-11-29

burundukoblogas.lt antrasis gimtadienis ❤

Labas! Turiu tau naujieną - vėl naują dovanėlę! Švenčiu jau antrąjį gimtadienį - lygiai prieš du metus buvu tik tik pradėjusi rašyti ir nesitikėjau, kad mano skaitytojų bus tiek daug. Noriu atsidėkoti padovanodama nuostabią dovanėlę. Pažadu, kad ji bus ne ką prastesnė, nei Advento kalendorius, nes dovanų - didžiausia krūva! ❤ Dar nepasakosiu kokių, kad būtų įdomiau. 

KAIP LAIMĖTI? 

  • Aktyviai komentuok įrašus - dalinkis savo nuomone, patirtimi, rekomendacijomis. Man tai labai labai labai svarbu.
  • Būtinai tapk tinklaraščio sekėja. Tą gali padaryti dešinėje pusėje esančioje juostoje. 
  • Paspausk like ant Burunduko blogo facebook puslapio - pamatysi naujienas, sužinosi, kas remia gimtadienio dovaną bei rasi daug naudingų patarimų. O kur dar kiti konkursai!
Laimėtoją rinksiu po Naujųjų metų, tad laiko dar turi ir labai daug ❤

SĖKMĖS!

5 komentarai:

  1. Norėčiau dalyvauti, bet žinau, kad atsilieku nuo kokios pvz. Gabrielės (nepamenu vardo, bet tikriausiai ji), nes ji senbuvė, o aš naujokė :D Ir manau, kad geriausia žiūrėti ne kas kiek komentarų prirašęs, nes šūdo ant senų ar naujų įrašo vis mes galim prirašyt, o žiūrėti į komentaro KOKYBĘ. Tai žodžiu - kad ne visos dalyvaut gali. Nesąžininga.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labaa ir tau :) visų pirma skaičiuojami komentarai nuo konkurso pradžios iki pabaigos, tad ką aš komentavau prieš porą metų tikrai nebesvarbu. Taip, kad dalyvauti gali visos 😉 ir šiaip aš komentuoju ne dėl dovanų dėžutės(kurią bėje gauti neapsakomai smagu😍), o dėl to, kad man patinka pati Aldėja ir jos blogas🤗 tikrai senokai jau čia esu, tad net nebeišeina nekomentuoti. Man visad norisi išsakyti savo nuomone, patarti, pasidalinti patiirtimi 😇😇

      Panaikinti
    2. Taip, jau kilo daug diskusijų dėl to.

      1. Kaip ir Gabrielė minėjo, žiūriu aktyvumą tik konkurso metu
      2. Niekada nerinkau laimėtojos TIK pagal komentarų skaičių. Man jų turinys svarbesnis 💖

      Tad drąsiai dalyvauk!

      Panaikinti