2017-11-30

AVON | kūno purškikliai

Sveika! Turbūt visos mano skaitytojos žino, kad turiu priklausomybę visoms kaukėms, lūpų balzamams ir kūno purškikliams/kvepalams. Kai dirbu AVON koordinatore katalogą visada turiu su savimi ir jį vartau bent keletą kartų per dieną, tai kaip neišsirinkti krūvos dalykų, kurių noriu?? Niekaip! Tad turiu nemenką kūno purškiklių kolekciją ir ji tik didės. Kaip aš juos naudoju ir kodėl kviečiu skaityti jau dabar. 
Turiu šešis AVON (ir tik tokius, kitų nebepirksiu dėl kainų) kūno purškiklius: su braškėmis ir baltuoju šokoladu, granatais ir mangais, vanile ir sandalo mediena, orchidėjomis ir mėlynėmis, migdolais ir lili gėlėmis bei su žaliąja arbata ir verbena. Dabar nusižiūrėjau dar keletą, bet kadangi katalogas galioja iki švenčių, o man neskubu užsisakyti kuo greičiau, nes tai nėra Kalėdinė dovana, pirksiu iki paskutinio užsakymo išnaudosiu bent du purškiklius.

Kaip jie man taip greitai naudojasi? Nes naudoju juos visur!

Žinoma, kūno purškiklius naudoju kūnui. Visada pasipurškiu jais po dušo - mėgstu kvepėti, o kol oda nereikalauja tiek kremo, kiek įprastai - rytais netepu drabužiais uždengtų kūno vietų ir pasikvepinu. Taip pat po sporto atgaivinu odą, nes purškikliai vėsūs, kvepia ir taip gera! O kur dar plaukai. Purškikliai man neišsausina plaukų, tad po kelis papurškimus skiriu ir jiems, kad pasisukus ar vėjui papūtus kvapas pasklistų aplink. Man patinka, kad nėra to alkoholio kvapo ir kvapas ne įkyrus, tad nebaisu padauginti. Pavyzdžiui braškės man iš viso taip natūraliai kvepia, kad per PMS arba alkana net nenaudoju jo 😂
Taip pat kvepinu ir drabužius. Prieš rengiantis papurškiu ant rūbų, o striukės kailiukas bei šalikas jau seniai kvepia braškėmis. Net į spintą ant drabužių papurškiu! Labai kvepia, pasaka. Ir tikri ilgai išlieka. Atidarius spintą visas kambarys pakvimpa, o juk purškiu ne kasdien. 

Naudoju juos net kambario kvapui gerinti. Paskutiniu metu žvakių nedeginu, nes jos stikliniuose indeliuose ir išdegė tiek, kad nebegaliu uždegti, nes karšta. O ir norisi kiek intensyvesnio kvapo, tad išpurškiu užuolaidas, kėdę, patalynę, lovą purškikliu ir taip smagu. Esu kvapų maniakė, o kvepalų tam gaila, tad naudoju kūno purškiklius po kelis eurus. 

Aš niekada negalvojau, kad galima nusipirkti gerą kūno purškiklį už ~2 eurus. Visada pirkau už daug didesnę sumą tokį patį kiekį, o jei norėjau tilpti bent į tris eurus, pirkau kelioninio dydžio, 50ml talpos, purškikliukus. Bet ir tie dažnai būdavo perkami su nuolaida. O kur dar tas nusivylimo jausmas pajautus sintetinį arba alkoholio kvapą... Smagu rasti pigų, bet gerą pasirinkimą!

AR NAUDOJI KVEPALUS/KŪNO PURŠKIKLIUS? KOKIUS?

7 komentarai:

  1. Viena iš mūsų priklausomybių sutampa😁😁 aišku aš apie lūpų balzamusm bet tu ko gero jau žinai😋 na o kalbant apie kūno purškiklius iš avon esu turėjusi tą su granatomis. Labai patiko😍 net nežinah kodėl vėl nebeužsisakau. Tikriausiai praėjo ta purškiklių manija. Dabar labiau mėgstu naudoti kvepalus. Nesenai pradėjau naudoti victoria secret kvepalus, kuriuos gavau per Kalėdas ir buvau užmiršusi😁😁😁

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man gaila kvepalų :D kai baigsiu purškiklius turbūt kvepaliukai į trąsą eis. Tik man pats purškimosi procesas patinka, o su kvepalais nepavyks tiek daug purkštis 😂

      Panaikinti
    2. Bet kvepalų, bent gerų, tiek daug ir nereikia😁😁

      Panaikinti
  2. Turėjau orchidėjų ir mėlynių purškiklį iš AVON, tai manęs nesužavėjo pats kvapas, kažkoks labai dirbtinis ir atsiduodantis alkoholiu, + nesilaikė. Po to gavau su apelsinais (bet, man rodos, jo jau nebėra prekyboje), tai šitas buvo kur kas geresnis, o dabar neseniai įsigijau su spanguolėmis bei cinamonu ir įsimylėjau. Ant drabužių užsiuodžia labai ilgai ir kvapas nerealus, nors nemėgstu cinamono. Kada nors mėginsiu braškių su šokoladu, nes esu beveik tikra, kad jis negali nepatikti. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš dabar įsimylėjusi tris: braškės+šokoladas, mango+granatos bei orchidėjos+mėlynės. Visų po pusę išnaudojau per žiauriai trumpą laiką 😆

      Panaikinti
  3. Aš asmeniškai kvepalų nenaudoju, o purškiklius tualete iš viso. Kad ir kaip skaniai kvepėtų😂 Nežinau, nenoriu aš ant savęs jų purkšt ir tiek, čia galbūt va, keistas faktas apie mane😃

    AtsakytiPanaikinti