2017-10-07

TREETS TRADITIONS | "Nourishing spirits" rinkinys rankoms

Sveika! Ar žinojai, kad EUROVAISTINĖ pardavinėja ir kosmetiką bei atidarė jau dvi kosmetikos vaistines Vilniuje? Jei esi ne vilnietė nenusimink, viską ir dar daugiau rasi jį internetiniame puslapyje. Viską pradedu tokia gaidele, nes man teko garbė išbandyti keletą kosmetikos produktų iš vaistinės. Pirmasis, kurį pristatau - TREETS TRADITIONS "Nourishing spirits" rinkinys rankoms, kurį sudaro rankų ploviklis ir drėkinamasis rankų losijonas.

GAMINTOJO APRAŠYMAS

Drėkinamasis rankų losjonas, prisotintas tradiciniu Afrikos sviestmedžių sviestu ir baobabų aliejumi, padeda puoselėti išsausėjusią rankų odą ir gali padėti ją nuraminti. Švelniai valantis rankų ploviklis, papildytas tradiciniu Afrikos kietrių aliejumi, padeda pagerinti odos būklę, o sudėtyje esantis Kalahario melionas pasižymi stipriomis antioksidanto savybėmis ir puikiai apsaugo odą.

NAUDOJIMAS

Nusiprauskite rankas švelniai valančiu prausikliu ir pagal poreikį masažuojamaisiais judesiais įtrinkite jas drėkinamuoju rankų kremu.

BURUNDUKO ĮVERTINIMAS

Priemonė kvepia saldžiai, rudeniškai. Primena sviesmedžio sviesto kvapą - nenuostabu, nes jis yra sudėtyje. Prausiklis kiek silpnesnio kvapo, bet losijonas! Prieš rašydama šį įrašą nusiploviau rankas prausikliu ir pasitepiau losijonu ir jaučiu kvapą, sklindantį nuo mano rankų. Gali įsivaizduoti kokiu atstumu jos yra nuo manęs, nes rašau per nešiojamąjį kompiuterį. Dievinu visokius tokius kvapus, todėl man čia tik didelis, riebus pliusas. 

Prausiklis skaidrus, kaip ir dauguma skystų muilų gerai putoja. Jis nesausina (o tai labai svarbu, nes šiaip po muilo mano rankos visada lyg sutrauktos), ko tikrai nesitikėjau. Nusižiūrėjau šį rinkinį, nes man atrodė patogu pirmiausia nusiplauti rankas, tada iš karto jas tepti losijonu. Įpratau po rankų plovimo ieškoti rankų kremo, o tai nervina. Man net pačiai keista, kad po šio prausiklio galiu drąsiai žygiuoti ir be losijono pagalbos.

Losijonas yra baltas, labai lengvos tekstūros. Tai tikrai ne kremas, o tikras losijonas. Kasdien naudojant jo pakaks ir žiemą, nebent rankos labai sausos. Mano sausokos, tad kol galiu naudoju losijoną, paskui prieš einant į lauką rankas tepsiu riebiu kremu ir dėsiuosi pirštines. Bet dabar prieš išeinant ir iš kažkur grįžus rankoms nuraminti visiškai užtenka ir losijono. Jis gerai drėkina, net odelės aplink nagus suminkštėjo. 

Kaina: 14,99 eur, gali įsigyti EUROVAISTINĖ kosmetikos vaistinėse arba čia.

KOKIA TAVO RANKŲ PRIEŽIŪROS RUTINA?

9 komentarai:

  1. Aš pati naudoju TBS rankų krema su medumi, dar labai mėgstu RASOS su mandarinais..♥️

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš su kava iš RASOS dabar turiu ❤ iš viso RASA geriausius kremus gamina, tik su IKONA konkuruoja ❤

      Panaikinti
  2. Aš girdėjau kažką apie tas grožio vaistines, bet taip iki galo ir nesupratau. Labai smagu, kad atsiranda tokių vietų, kuriose pardavinėjami tikrai saugūs ir sveiki produktai mūsų grožiui 😄 Jokios ypatingos priežiūros savo rankoms neturiu, tiesiog karts nuo karto pasitepu drekinamuoju rankų kremu☺

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šiuo metu naudoju ir esu pamilusį NEUTROGENA rankų kremą. Man jis toks paprastas ir yra gana daug pasirinkimų nuo gerai drėkinančio iki greit įsigeriančio😍😁

      Panaikinti
  3. Oo, ačiū, kad pranešiai, būtinai reiks apsižiūrėti.
    O rankoms naudoju įvairius rankų kremus, tiek visokius rusiškus, tiek įvairius iš eurokos, drogo. Tik gaila, dar neatradau sau tinkamo, nes turiu sausą rankų oda ir viena labai alergizuoja.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vaistinėse su "urea" ieškok, labai geri sausoms rabkoms. Nakčiai pats tas ❤

      Panaikinti