2017-10-03

Rugsėjo mėnesio pribaigtukai

Baigėsi pirmasis rudens mėnuo ir laikas ataskaitai. Skubu rodyti produktus, kuriuos pabaigiau arba išmečiau, nes jie man nepatinka/nebepatinka. Šis mėnuo gana kuklus, tačiau negaliu neparodyti viso turto, nes jums šie įrašai labai patinka!

PLAUKAMS

#1 Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual plaukų šampūnas. 
Šios serijos kondicionierių padovanojau Vikei, o šampūną sunaudojau. Plauna gerai, tikrai puikiai susitvarkė su mano riebiais plaukais, bet kažkaip sausino juos. Kartočiau iš bėdos arba turėdama super duper gerą kondicionierių.

#2 Dove Nourishing Secrets Thickening Ritual plaukų kondicionierius. 
Čia tas super duper gerasis kondicionierius, kuris man labai patiko. Šios serijos šampūną pabaigiau dar vasarą, nes kondicionierius man naudojasi taupiau. Ypač šis, nes jo reikia tiek nedaug! Plaukai buvo glotnūs, švelnūs, gražiai krito, spindėjo ir beveik nesivėlė (kas man yra neįprasta).

#3 Radeivės Magija aliejus plaukams "Vilnija bangos". 
Gera, skalsi aliejinė plaukų kaukė, kuri nesunkiai išsiplauna ir puikiai atgaivina plaukus, tik... labai neskaniai kvepia. Nepaisant to turiu dar vieną pakuotę ir mielai naudosiu!

#4 Gamtos Magija šampūnas "Alavijas". 
Jis labai pigus, seniai knietėjo išbandyti, bet vis pabijodavau. Ir vieną dieną mano mama nupirko šią priemonę išgirdusi gerų atsiliepimų. Ne veltui jie geri, nes nors jis tinka visų tipų plaukams, su mano riebiais susitvarkė puikiai ir nesausino, nelipino prie viršugalvio, o mamos sausus atgaivino ir taip pat padarė puriais. Jei nenori išleisti daug ant šampūno - imk šį! Ir jis labai skalsus, nes konsistencijos kaip kiaušinio baltymo.

VEIDUI, KŪNUI, LŪPOMS

#5 Eveline Cosmetics Argan&Vanilla rankų kremas. 
Gavau jį swapbox'e nuo savo susirašinėjimo draugės ir tikrai ilgai naudojau. Greitai įsigeria, puikiai maitina ir drėkina, labai skalsus (rimtai, labai labai. Pirmą kartą išspaudžiau jo tiek, kiek naudodavau kitų kremų ir neturėjau kur dėti, tad teko naudoti kūnui ir man tokio kiekio pakako abejoms kojoms ir delnams!), dėl to ilgam užteko. Bet likučius išmetu, nes pasidarė lipnus ir nemalonus naudoti. Tačiau tikrai kartosiu, jei ieškosiu kažko pigaus ir ilgam!

#6 AVON Anew Vitale želinis kremas akių srities odai. 
Gavau dovanų jau labai seniai, bet nepanaudojau ir dabar išmetu, nes turbūt pasibaigęs galiojimas. 

#7 Carmex lūpų balzamas. 
Pirkau parodoje "Pelenė 2017", atsidariau tik visai neseniai (kai pabaigiau diiiidelį Radeivės Magijos balzamą) ir jau išmetu, nes susinaudojo. Produktas skalsus, man užteko kiek mažiau nei mėnesiui, o tai yra tikrai ilgas laiko tarpas, nes EOS naudojau savaitę, gal šiek tiek daugiau. Nuostabi priemonė, turiu dar vieną, kitokios formos ir pirksiu dar ne kartą. 

#8 ODA drėkinantis veido kremas su alavijais ir hialuronu. 
Pirmą mėnesį jis buvo labai lengvas, puikiai tiko tiek ryte, tiek vakare. Ranką prie širdies pridėjusi sakau, kad tik šio kremo ir ODA prausiklio dėka mano oda nebėra tokia sausa, šerpetojanti ir kitaip sužalota. Tačiau po mėnesio kremas pradėjo labai riebalinti mano veidą - po mėnesio, nes mano oda atsistatė ir jai nebereikėjo tokio drėkinimo. Bent aš taip įsivaizduoju. Kad dieną nevaikščioti su riebaluotu veidu kremą naudojau naktimis ir man tai puikiai pasiteisino, nes atsibusdavau su tokio švelnumo oda, kokios niekada neturėjau!

DEKORATYVINĖ KOSMETIKA IR GROŽIO SMULKMENOS

#9 Cotonet vatos lapeliai makiažo nuvalymui. 
Vieni iš mano mylimiausių - greitai sugeria akių makiažo valiklį, nebraižo odos, labai švelnūs ir man pakankamai taupiau naudojosi. Nekeliu vatos diskeliams daug reikalavimų, tačiau dabar naudoju sunkiai sugeriančius akių makiažo valiklį ir tai nervina. 

#10 Skystai pudrai skirtas šepetėlis iš Aliexpress.
Pirkau dvidešimties šepetėlių rinkinį iš Aliexpress. Geras buvo tik vienas - antakiams šukuoti. Veltui išmečiau septynis eurus. Visi kieti, labai tankūs. Šis palikdavo dryžius, tad naudojau kaukėms tepti, kol neatsitiko nuotraukoje matoma bėda. 

#11 AVON ideal flawless CC pudra. 
Išsilaiko gerai, suteikia sveiko švytėjimo, tačiau mano veidą padarydavo rožinio atspalvio, ko aš nemėgstu. Jei mėgsti tokį - tikrai rekomenduoju, bet aš nenaudoju tik dėl atspalvio ir išmetu vos porą kartų panaudotą produktą.

#12 D'DONNA Cosmetics lūpų blizgis. 
Gražus, bet taip pat labai senas. Radau, kai tvarkiausi kosmetiką ir išmetu dėl šventos ramybės.

KĄ GRAŽAUS NUSIPIRKAI RUDENIUI?

12 komentarų:

  1. Man tiek daug tuštučių, tai lyg iš fantastikos srities, kai pati sunaudoju vieną priemonę į mėnesį (skaitant šampūną) :D Aš rimtai.
    O aš tai šiandien gavau iš klasiokės užsakymą iš paprasčiausio avon’o - kramtomos gumos kvapo vandens putų (nes tokias naudojau prieš gerus devynerius metus, vaikystė..♥️) ir plaukų aliejuką, nes senas pasibaigė.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ai ir labai stengiuos komentuoti ir būti aktyvi, tikiuos prisijungti prie konkurso (kalendoriaus) ne per vėlu, haha.. :D

      Panaikinti
    2. Niekada nėra vėlu! :D
      Mmm vonios putos ❤ bet man AVON nelabai patiko, neputoja jos... girdėjau, kad iš LIDL tobulos, bet vis nerandu pirkt. O labai noriu 😄

      Panaikinti
    3. Rimtai neputoja? Reikės išbandyti po 9 metų pertraukos vėl, nieko neprisimenu. Tikiuos, kad pūtos, nors šiaip naudoju brangias putas iš TBS, tai bent žinau, kas patinka:)

      Panaikinti
  2. Tas Anew Vitale paakių kremas nuo 25 metų amžiaus skirtas - nebijai tokį naudoti? Kaip suprantu dar lankai mokyklą ir esi paauglė?
    Ta prasme nenoriu kažkokių nemalonių emocijų sukelti, tik šiaip smalsu, ar žiūri į amžiaus cenzą priemonėms :) ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, esu paauglė ir dar lankau mokyklą. O dėl jo naudojimo aš viską parašiusi - "Gavau dovanų jau labai seniai, bet nepanaudojau ir dabar išmetu, nes turbūt pasibaigęs galiojimas. " 🌞

      Panaikinti
    2. Ačiū už atsakymą ;) Tik smalsu buvo ;) Nieko blogo neturiu galvoje ;)
      Ačiū už įrašą :)

      Panaikinti
  3. Is kur Dove priemones? Prekyboj niekur nematau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mačiau pirkti Maximoj. Dėl kitų parduotuvių nežinau. Bet šitas būtent gavau iš pačių Dove testavimui 🌞

      Panaikinti
  4. Nieko gero dar nenusipirkau, bet nusižiūrėjau juodus džinsus ir žieminius/rudeninius batus, tai laukiu laisvesnės dienos nubėgti nusipirkti, o šeip dabar įsigijau iš Ingrid firmos kosmetikos priemonių, camelia akcija dabar :) tai žiūrėsim ar pasiteisins.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Rudeniui jau nauja rankinė pas mane 😊 laikas naują paltuką įsigyti

    AtsakytiPanaikinti
  6. O mano mylimiausieji pribaigtukai 😍😍 visad malonu skaityti apie naujus arba jau ir mano įsimylėtus produktus!
    Aš šiaim rudeniui nusipirkau rudeniškų spalvų nagų lakų ir šiltas kojines. O ko daugiau gali reikėti jaukiam rudeniui😍

    AtsakytiPanaikinti