2017-10-05

Moose Bags | odinės apyrankės

Labas! Šiandien turėjau trumpą, bet labai malonų susitikimą su Moose Bags įkūrėja. Gavau nemažai Moose Bags apyrankių, apie kurias skubu papasakoti. Greitai keletą padovanosiu savo facebook puslapyje, taip pat Moose Bags remia ir Advento kalendorių, tad sudalyvauk konkurse ir laimėk jį!
Šios apyrankės yra unisex, tai reiškia, kad tiks ir merginoms, ir vaikinams. Labai džiaugiuosi galėdama jums jas pristatyti, nes jos tikrai labai labai geros. Apyrankės tvirtos, kokybiškos, puikiai tiks bet kokiai rankai, kadangi ilgis lengvai reguliuojamas - tereikia apyrankę plėsti ir mazgelis, esantis ant kabančių virvučių, slinksis. Lengva, patogu, greita. Beje, yra dviejų spalvų - rudos ir juodos.

Man patiko minimalistinis apyrankių dizainas. Kadangi esu dar moksleivė, nesinori į mokyklą eiti su per daug ryškiais, brangiais, prabangiais papuošalais, tačiau pasipuošti tikrai noriu. Moose Bags dėka galiu tą padaryti. Apyrankės puikiai tiks prie visų mėgstamų džinsų, džemperių ir net prie suknelių! O dar kas labai nuostabu, tai kad jos labai vyriškai ir solidžiai atrodys net prie kostiumo. Tad kodėl nepalepinus savo vaikinų, vyrų, draugų, brolių ar tėčių? O gal nenustebinus draugės? Kalėdos jau ne už kalnų, tad pats laikas pradėti galvoti apie dovanas. Juk Moose Bags supakuoja savo prekes taip, kad nereikėtų sukti galvos dėl įpakavimo - viskas gražioje baltoje dėžutėje, perrištoje kaspinu. Taip pat šiuo metu vyksta viliojanti akcija - dvi apyrankes įsigysi vos už tris eurus, o už siuntimą teks mokėti 1,5eur. Akcija galioja iki sekmadienio vidurnakčio, tad paskubėk. 
P.S. Nepamiršk prieš pirkdama Moose Bags parašyti kodą "BURUNDUKOBLOGAS.LT", sulauksi staigmenėlės ❤

APYRANKES IR KITAS PREKES RASI ČIA.

12 komentarų:

  1. Kokios fainos! Iš tiesų, laaabai mėgstu apyrankes, nesenai nusipirkau savo svajonių, tai iš vis kiek pagyrų gaunu! Dievinu tokius akcentus prie aprangos.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aha, ir aš <3 dabar svajoju apie Pandorą <3

      Panaikinti
    2. Jooo, pandora labai gražiai atrodo! Bet gal kiek nusibodęs variantas, tarkim man įdomiau atrast kažką naujo, hah😄

      Panaikinti
    3. O man patinka ta idėja, kad svarbus gyvenimo įvykis turi turėti žymę :D

      Panaikinti
    4. Aš tai pat svajoju apie pandorą, nes ji man tokia perfect, kai gali pasidaryti tokią kokios tik nori :)

      Panaikinti
    5. Aš banali kaip ir visos merginos irgi apie PANDORĄ svajoju😍 deja kol kas ne mano kišenei tokios apyrankės, o ir padovanoti niekas nesusimąsto😆😆

      Panaikinti
  2. Kaip dievinu apyrankes, ypač tokias, bet vis man jos nutrūksta :((. Ačiū, kad pasidaliniiiii ir padedi atrasti ką nors naują ir nematytą. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. šitos tvirtos žinok. ir man ne viena nutrūko, bet čia visai kitas reikalas <3

      Panaikinti
  3. Kokios žavios apyrankės! Kaip tik visos mano turimos jau spėjo nusibosti arba atgyveno savo😆 Lekiu pasižvalgyti ką gi dar siūlo MOOSE BAGS😍

    AtsakytiPanaikinti