2017-10-08

KITA: STUDFESTAS

Sveika! Šis įrašas bus ne apie kosmetiką, aksesuarus ar DIY projektus, bet apie mokslus. Tačiau nepabėk, bandysime į viską žiūrėti linksmai, be jokių užknisančių matematikos ar chemijos mokytojų postringavimų. Netiki? Susitinkam spalio 26tą dieną Vilniuje, STUDFESTE!

KAS TAS STUDFESTAS IR SU KUO TAI VALGOMA? 

PRANEŠĖJAI IR TEMOS

Gitanas Nausėda - "Dešimtoje klasėje nežinojau, kad yra ekonomistas". Gitanas yra SEB banko prezidento patarėjas, mokslininkas, finansų analitikas ir dėstytojas. 

Jokūbas Bareikis - "Niekas nežino, kas ir kaip ten būtų, jei būtų buvę kitaip...". Šis žmogus yra aktorius bei vaidybos dėstytojas. 

Rytis Jurkėnas - "5 žingsnių strategija - garantuotas sėkmingos karjeros pasirinkimas". Mane labiausiai sužavėjusi šio žmogaus specialybė - profesionalus karjeros konsultantas. Tikrai įdomu, ypač tokiame renginyje. Man teko bendrauti su dvejomis karjeros konsultantėmis, iš kurių man patiko tik viena. Ar šis žmogus paliks teigiamą įspūdį? Prisiminus praeitų metų įspūdžius šiame festivalyje drįstu teigti, kad man tikrai patiks. 

Indrė Stonkuvienė - "Negyvenk pagal kitų taisykles, susikurk savo!". Manau, kad šios asmenybės pristatyti nereikia. Vienintelis mane nustebinęs dalykas yra tas, kad ji, kaip ir aš, blogerė. Smalsu ar kažką išgirsiu apie šią veiklą!

Gediminas Jaunius - "Kaip atsidurti televizijoje ir kitos ekrano paslaptys". Gediminas įkūrė kūrybos namus ELITAZ, yra TV projektų prodiuseris ir režisuoja renginius. Planuoju bėgti į plačiuosius vandenis ir pasirodyti YouTube erdvėje ar bent pagyvinti savo tinklaraštyje matomą informaciją filmukais, tad bus įdomu!

Gabija Skučaitė - "Visada sakyk sau - Taip! TAIP!". Skučaitė yra Socialinių mokslų kolegijos direktorė, kūrybinio mąstymo lektorė, koučerė, renginių vedėja ir verslininkė! Manau, kad iš tokių įvairiapusiškų profesijų galima daug pasakyti apie žmogų. Pavyzdžiui, TAIP jo pranešimui. 

Justinas Žilinskas ir Tomas Girdenis - "MOKSLEIVIAI BE # - kaip (ne)tyčiom nesusidurti su Baudžiamuoju kodeksu?"Mykolo Romerio universiteto Tarptautinės ir ES teisės instituto profesorius, rašytojas, knygų vaikams, paaugliams ir amžinai jauniems autorius papasakos apie paaugliams aktualius dalykus. Ar žinai, kad nuo šešiolikos metų esi atsakingas už save ir savo veiksmus? Apie viską ir dar daugiau - STUDFESTE. 

Profesorius Andy Collop - "Being a global citizen?". Bijau išversti neteisingai apie šį žmogų, dėl to neįdomiai nukopijuoju anglišką trumputį šio žmogaus veiklos aprašymą - Deputy Vice-Chancellor of De Montfort University based in Leicester, United Kingdom. Andy has an expertise in Engineering and completed his PhD in Mechanical/Civil Engineering at the University of Cambridge.

Kristina Meidė - "Didžiausios įmonės Lietuvoje vadovės sėkmės istorija". Kristina yra Maxima LT generalinė direktorė. Svajoju įkurti įmonę, tad įmonių sėkmės istorijos vertos dėmesio. 

Pulkininkas leitenantas Darius Vaicikauskas - "Kodėl verta tapti kariu...". Man teko garbė dėvėti šaulės uniformą ir atiduoti pagarbą prezidentei bei vyriausiems vadams, tad ši tema tikrai įdomi. Šauktinių klausimas aktualus, dėl to verta pasiklausyti pulkininko leitenanto nuomonės apie tai. 

Algirdas Toliatas - "Kas? Kritiškas-Atviras-Stiprus". Manau, kad ne vienai iš mūsų teko sutikti kunigą ir rašytoją. Bet ar kunigas ir rašytojas gali vienu metu būti vyriausiasis Lietuvos policijos kapelionas? Gali! Šio žmogaus istorija man bus labai įdomi, nes laužo nemažai standartų.

Domantas Likša - "Kai mokslinė fantastika tampa karjeros pasirinkimu". Šį pranešimą sakys ZIP FM laidų vedėjas bei kūrybinės agentūros "Holy Affair" kūrybos vadovas. Kūryba, kūryba, kūryba. Laužysim standartus apie menininkus. Juk kūryba yra menas, o šis žmogus tikrai dirba mėgstama darbą ir gyvena laimingai.
Paulius Jakuitis - "Gyvenimo desertas". Paulius yra studijų užsienyje įmonės Kalba.lt vadovas, pastaruosius septynerius metus dirbęs JK su Tarptautinėmis Edukacijos rinkomis. Man labai įdomus jo gyvenimas užsienyje! Visada mėgau tokias istorijas.

Darius Pietaris - "Kaip pasiekti savo tikslus?". TDM partners konsultantas ir partneris atsakys į vieną sunkų ir labai svarbų klausimą.

Marija Mikalauskienė - "Bijai? Puiku! Baimė tave sustiprina". Ši moteris mane sužavėjo! Tik pažiūrėk - ji net septynerius metus padeda garsioms kompanijoms, tokioms kaip BMW, Siemens ir t.t., verslininkams, politikams kalbėti efektyviau. Jau nekantrauju išgirsti KAIP Marija kalbės, nes ji tikrai profesionalė!

Regimantas Urbanas - "Kaip tapti geidžiamu darbuotoju skaitmeniniame amžiuje?". ISM Vadovų magistrantūros studentas bei sem.lt verslo plėtros ir rinkodaros vadovas, anksčiau buvęs "Google" rinkodaros vadovu Baltijos šalyse, miesto mobilumo platformos "Trafi" rinkodaros vadovas yra skaitmeninių technologijų entuziastas ir geek'as. Kaip jis tapo geidžiamu darbuotoju šiuo laikotarpiu? Smalsu ir man!

IŠVADOS

Atidžiai susipažinusi su programa ir pranešėjais tikrai žinau, kad STUDFESTE dalyvausiu. Man visos šios temos yra svarbios ir aktualios. Beje, o po visko dar vyks Radistų vakarėlis! Susitikim? Jei dalyvausi - parašyk komentaruose arba man į facebook puslapį, su norinčiomis per pertrauką nubėgsim gardžiausios kavos mieste!

P.S. BILIETUS RASI ČIA.

8 komentarai:

  1. Suviliojai ir mane su šiuo renginiu😥 Ehh, kad išleistų kas mane ir mano draugę savaitgaliui į Vilnių...😍 manau man šis "festivalis" pagelbėtų nes esu visiškai neapsisprendusi kas man patinka ir kuo noriu būti 😔

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaiiiiip norėčiau, nes skamba tai super įdomiai, tik gaila neturiu kaip ir su kuo :///, na gal kitais metais, kaip nors, pavyks. :) tikiuosi sulauksim, bent šiek tiek nuotraukų iš renginio.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O Dieve kaip aš vėl ten noriu!!! Bet šakės man su tais išvažiavimais jau xD Šį savaitgalį šventėm, va kitą šokiai, dar kitą vėl tūsas ir tuomet keliauti trečiadienį į Vilnių apie pusantro šimto km dėl ketvirtadienio ir grįžti greičiausiai tik sekmadienį jaučiu nepaeis. Tad, jei neišeis, labai lauksiu Tavo įrašo ir įspūdžių! Gero laiko! ♥.♥

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aa, kai fainai! Kaip būtų nuostabu su drauge nulėkt..
    Dėkui už priminimą<3

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš žadu ten vykti! :) Tikiuosi iki ketvirtadienio planai nepasikeis :D

    AtsakytiPanaikinti