2017-10-02

Keliauk su manimi: NORVEGIJA

Sveika! Pagaliau turiu laisvo laiko ir galiu papasakoti apie savo nuotykius Norvegijoje. Jei atvirai, tai man patiko tik vienas dalykas. Tai yra patiko tiek, kad grįžčiau į Norvegiją. Šio įvykio dėka aš kai ką įsimylėjau ir tikrai žadu kartoti! Apie viską ir dar daugiau rasi čia. Kviečiu aktyviai komentuoti ir laimėti Advento kalendorių!
 
Pačią pirmą dieną skridome į Norvegiją iš Vilniaus oro uosto. Aštuntą valandą ryto jau buvome joje, išsinuomojome automobilį ir važiavome link Oslo pasiimti draugų, kurie pabuvo mūsų gidais. Osle pabuvome iki pusvalandžio - tiek, kiek draugams reikėjo, kad susineštų daiktus į automobilį. Negaišdami laiko važiavome į Preikenstoleną, nes ten laukė kopimas į kalną. Važiavimas truko devynias valandas, tačiau išlipdavome prie įdomesnių vietų, aplankėme trylikto amžiaus bažnyčią, kuri buvo tik iš medžio (atrodo įspūdingai). Tačiau įsimintiniausias dalykas, kurį matėme sustojus - kriokliukas. Nedidelis, tačiau sustojome pažiūrėti gražaus vaizdo ir išgirdome šniokštimą. Mama užbėgo į kalną pažiūrėti ir rado krioklį. Įspūdinga man, lietuvei, niekada tokių dalykų nemačiusiai. Nuotrauka viršuje. 
Į Preikenstoleną atvažiavome vėlai naktį. Ten pernakvojome pas draugų giminaičius ir ryte išsiruošėme į kalnus.
Lipome į Preikenstoleno kalną. Kelių kilometrų aukščio trasa (keturių, jei neklystu), kuri nebuvo labai sunki, tačiau pasitaikė ir vietų, kur reikėjo eiti prisispaudus prie sienos, nes šone skardis arba ropoti per akmenis, kurie didesni už mane. Įdomi tradicija - kiekvienas keliautojas nešasi po akmenėlį. Vyriausias šeimos narys didžiausią, mažiausias - mažiausią. Užlipę į kalną (arba pakeliui) šeima pastato pilį - tokią, kokią matai nuotraukoje viršuje. Vienas akmenukas išpildo vieną svajonę. Mano kol kas pildosi!
Užlipus į viršūnę atsivėrė pasakiškas vaizdas - fjordas, kalnai. O pats skardis tiesiog įspūdingas. Buvo tikrai baisu, tačiau aš nebūčiau aš, jei neprieičiau prie krašto. Gaila, kad nuotraukose atrodau nelabai kaip, bet va apačioje esanti man nuoširdžiai patinka. Įsimylėjau kalnus! Vos nulipusi norėjau grįžti atgal.
Nusileidus nuo kalno sėdome į automobilį ir naktį važiavome atgal į Oslą. Grįžome paryčiais, pamiegojome. Dieną, kol mano mama, sesė, tėvų draugė ir draugės mažametis vaikas miegojo nusilakavau nagus geliniu lakavimu. Tėtis su draugu žvejojo fjorde, tad mes vakare nuvažiavome į patį Oslą. Įspūdingas miestas. Labai noriu į jį grįžti ir praleisti čia naktį. Gaila, kad jame pabuvome tik valandą... Grįžome vėlai vakare ir kitą rytą važiavome namo. Ai, dar paskutinę dieną supirkau lauktuves už kosmines kainas. Tad jei planuoji važiuoti į šią šalį pasiimk kuo daugiau maisto iš Lietuvos ar kitos šalies, kur gyveni, o lauktuvėms ir kitoms pramogoms, prekėms ir pan. sau pasitaupyk ilgėliau.
Nepaisant didelių kainų, Norvegijoje įsimylėjau kalnus bei sostinę. Vien dėl to verta grįžti. Nors buvome tik keletą dienų, o pusę laiko praleidome automobilyje atostogas užskaitau. 

AR TAU TEKO BŪTI NORVEGIJOJE? O KOPTI KAŽKUR? PAPASAKOK APIE SAVO ĮSIMINTINIAUSIĄ KELIONĘ!

14 komentarų:

  1. Kelionės ♥ Aaa, pavydžiu baltu pavydu, labai norėjau vasara vykti į Norvegija, bet, deja deja, pasimaišė planai :D Labai linkiu dar sugrįžti! ♥

    AtsakytiPanaikinti
  2. Norvegijoje pabūvoti, deja, neteko:/ iš tavo aprašymo mielai apsilankyčiau šioje šalyje😍 su kelionėm sudėtinga, nes visada geriausia atrodo ta, kuri vyko neseniai😄 mano atveju tai kruizas į švediją💘 vykau su mokykla, aplankėm Rygą, Taliną, Stokholmą😍 buvo nerealiai smagu, nes be aplankytų vietų įsiminė ir laivo linksmybės😏šokiai iki paryčių ir saulėtekio jūroje stebėjimas buvo nepakartojama💘

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oo, ir man siūlo dabar šią kelionę! O mano sesė jau buvo. Populiarus maršrutas labai 😄

      Panaikinti
    2. pasiimk draugę ar draugą ir pažadu tikrai nesigailėsi važiavusi😊😊

      Panaikinti
    3. Labai norėjau į Švediją šiemet, bet nebespėjau užsirašyti, tai gal kitais metas pavys :)

      Panaikinti
  3. Atrodo labai smagiaai. Aš pati, tai į Angliją varysiu penktadienį, tai laukiu laukiu...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Buvau keletą kartų. Nuostabi šalis. Sėkmės kelionėje! 🌞

      Panaikinti
  4. Ohh.. kaip norėčiau pabuvoti bet kuriam pasaulio kampely. Na, tikiuosi, kad kada nors gyvenime išlįsiu iš Lietuvos ir aplankysiu kitas šalis, kaip ir Tu! ❤💯

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nedaug aš kur buvau, bet tikrai labai smagu. Gyvenimas dar prieš akis, pamatysi tikrai daug ❤

      Panaikinti
  5. Gaila, bet nesu buvusi Norvegijoje, tik Ispanijoje, ten buvo labai smagu ir tikrai norėčiau dar kartą aplankyti. Labai norėčiau dar kur nors nuvykti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ispanija😍😍 planuoju ten važiuoti pavasarį

      Panaikinti
  6. Man neteko. Gaila, kad dirbau tom dienom, bet vyras su dukryte čia užkopė. Foto parvežė man pasakiškų. O dabar jau planuojam, kad vyksim kartu. Tik kopsim ne čia, o kur 28 km pirmyn atgal. Vaizdai pasaka, tad ryšimės ��

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš kaip tik grįžau iš saulėtosios Turkijos! Buvau ten su mama ir sese😄 buvo tobulos atostogos, ypač kai Lietuvoje orai tokie baisūs :/
    Labai smagu, kad pasidalinai savo įspūdžiais iš Norvegijos, aš irgi svajoju vieną dieną ten nukeliauti😍

    AtsakytiPanaikinti