2017-10-04

DIY: labai gerai valanti veido kaukė

Labas! Šiandien su vaikinu išbandėm naują veido kaukę. Aha, net jį įkalbėjau, nes tikėjausi iš jos labai daug. Ne veltui, nes priemonės tikrai geros ir vertos dėmesio. Pažiūrim kaip ją greitai ir pigiai pasidaryti?

PRIEMONĖS, KURIŲ REIKIA:

  • Veido prausiklis su AHA rūgštimis "Vaisinis šveitiklis" iš BIOCOS Academy (arbatinis šaukštelis)
  • Arbatmedžio ar bet koks kitas hidrolatas (du arbatiniai šaukšteliai)
  • Žaliasis molis (trys arbatiniai šaukšteliai)
  • Indas, kuriame maišysi kaukę
  • Šaukštas, šepetėlis ar mentelė maišymui bei kukės tepimui ant veido

GAMINIMAS:

Tiesiog viską sumaišyk. Paprasta, greita ir švaru. Tik maišyk taip, kad neliktų gumulėlių.

REZULTATAI, NUOMONĖ:

Kaukę sudaro rūgščių turintis prausiklis, kuris nėra šveitiklis, nes tai tiesiog vandeniu skiestos rūgštys. Painu, bet produktas skystos konsistencijos, neturi savyje šveičiamųjų grūdelių. Tačiau glikolio rūgštis giliai valo odą, išstumia nešvarumus. Taip pat aš naudojau arbatmedžio hidrolatą, turintį antibakterinių, valomųjų savybių, dėl to ypač tinka riebią ir problematišką odą turintiems žmonėms. Rinkausi jį dėl to, kad mano vaikino oda buvo būtent tokia, o ir man reikėjo gilaus odos išvalymo, kadangi veidą papuošė keli spuogeliai. Paskutinis ingredientas yra tobulai valantis žaliasis molis. 

Kaukę ant veido laikiau apie 8-10 minučių, nes viskas labai greitai džiuvo. Beveik išdžiuvus kaukei ją nusiploviau, pasitepiau giliai drėkinančiu veido kremu ir apžiūrėjau odą. Poros buvo labai švarios, oda - švelni ir nušveista (kadangi molis savyje turi grūdelių, kurie plaunant jį šveičia). Turiu kitokių molių, tad jau žinau koks derinys man padės subaigti visą molių kolekciją ir palaikyti odą švarią!

KOKIAS VALOMASIAS VEIDO KAUKES NAUDOJI?

9 komentarai:

  1. Nenaudoju bet būtų įdomu pasidairyt tokių!
    Man DIY kaukės atrodo labai geras dalykas iš tiesų.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš visokius šveitiklius iš eurokos’ų (garnier ir pnš.) Labai retai kažką naudoju, nes nenoriu visko nušveisti kas savaitę, nes nelabai kas ten ir bus, kažkaip ne man. Bet pagrinde veido kremas :) Sakau, aš nenaudotoja didelė,bet labai noriu įsigyti gerų priemonių!

      Panaikinti
  2. Oooo. Labai mėgstu molio kaukes, pati darausi su juodoju moliu, ricinos ir a+e aliejuku. Labai gerai atgaivina oda :)
    Reiks ir tavąją išmėgintiii, lauksim daugiau tokių įrašų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. bandžiau juodąjį molį su ricinos aliejumi, tikrai labai geras <3

      Panaikinti
  3. Seniau darydavau, gamindavau. Dabar taio surinfau, kad tik pirktines naudoju

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš tai nemėgstu tų molio kaukių ir viskas😒 pati, kaip ir Neringa, esu linkusi naudoti pirktines, o ne DIY kaukes. Prisibijau ant veido tepti tai kas man neatrodo 100% patikima😄😆

    AtsakytiPanaikinti
  5. Atsakymai
    1. Kiek žinau molii galima rasti visose kosmetikos parduotuvėse. Bent jau EUROKOS ir DROGE tikrai esu mačiusi😄

      Panaikinti