2017-09-24

Swapbox: vienuoliktasis swapbox'as su youtuber'e Vike!

Labas! Pasakojau, kad buvau susitikusi su youtuber'e Vike. O tai vyko tikrai ne netyčia. Mes susitarėme susitikti, nes turėjome viena kitai perduoti savo swapbox'us! Keitėmės produktais už 30 eurų. Aš sumą viršijau, kiek matau, Vikė taip pat. Labai tikiuosi, kad ji persigalvos ir parodys ką aš jai nusiunčiau! O dabar kišam nosį į šią dailią dėžutę.

ATIDARIUS DĖŽUTĘ MATOME...



PRIEMONĖS, GAUTOS SWAPBOX'E 

Aš nebūčiau aš, jei pirmiausia neišsitraukčiau didžiausių dovanų. Dėžutė buvo labai sunki, tad nekantravau sužinoti kas tą svorį sudarė. Išsiaiškinau! Sunkiausiai svėrė didelė, vyšnių (bent aš jas užuodžiu) kvapo kvapnioji žvakė, kuri yra beveik dvigubai didesnė už mano įprastai naudojamas žvakes. Nuostabu! Puiki dekoracija ant mano stalo. Dera prie vaikino padovanotos mangų kvapo žvakės. 

Antras pagal svorį produktas buvo Organic Shop kūno šveitiklis su mangais. Vikė sakė, kad šis - labai geras ir kad ji naudoja tokį patį. Žinau, Vike! Aš jį jau bandžiau ir tikrai nenusivyliau! Kvapas nuostabus, konsistencija ideali. Gaila, kad man jis kiek netaupiau naudojasi ir net neįsivaizduoju kodėl, nes įprastai šveitiklio sunaudoju mažai. Na, o jei nenori pirkti šveitiklio - kviečiu pasidaryti jį pačiai

Kitas produktas, kurį ištraukusi net pašokau iš laimės - H&M kūno dulksna "Sugar Violet"! Kvepia labai skaniai, saldžiai, bet neapkraunančiai, taip paaugliškai, tad puikiai tiks kasdienai. O dar ir pagaliau gavau kažką išbandyti iš H&M kosmetikos (bandžiau tik nagų laką, kuris mane sužavėjo).

Paskutinė "didžioji" priemonė yra burbulas į vonią. Lygiai tokį patį bandė mano vaikinas (aš - kitokį, norėjom pasidalinti įspūdžiais, tad bandėm vienu metu) ir jis buvo daug geresnis už mano bandytą. Tikrai įsimesiu jį į vonią jau greitu metu. 
Vieną kategoriją išnagrinėjome. Toliau seka dekoratyvinė kosmetika! Vienas iš dekoratyvinės kosmetikos produktų yra NYX Lingerie Matte Eye Tint. Tint'as arba kitaip - ilgai išliekantys akių šešėliai. Lidli 22 atspalvis, kuris yra violetinis ir man netinkantis. Labai dėl to gaila man, bet šį produktą perleisiu savo mylimiausioms skaitytojoms, tad aktyviai dalyvaukit konkursuose!

Dar vienas labai tamsus produktas, kurio dėka prisiminiau, kad liko mėnuo iki Helovyno - Maybelline Vivid Hot Laquer skysti lūpų dažai. Mano turimas atspalvis yra 74 Retro. Apie Helovyną pagalvojau ne tik dėl spalvos, kuri šiaip yra graži ir kurią drąsiai nešiočiau vakarais. Testuodama priemonę pajaučiau, kad ji labai skysta, plonai ir pigmentuotai dengiasi, bet taip sunku be lūpų kontūrų pieštuko! Neturiu tokio atspalvio priemonės, dėl to siaubingai visur išsitepiau. Kasdienai siaubingai, bet kaip tik siaubų šventei. Dėl to produktą dar pasilaikysiu, o jei nepanaudosiu - dezinfekuosiu ir padovanosiu. Bet manau, kad išbandysiu kiek šviesesnio atspalvio šiuos lūpų dažus.

Laikas šviesiam ir kasdieniškam produktui. NYX abrove&beyond full coverage concealer maskuoklis. Tokio tipo maskuoklio prašiau Vikės, kadangi turėjau tik skystą, šviesą atspindintį iš Paese, kuris vos ne vos užmaskuoja paakius. Šio prašiau spuogeliams ir kitiems odos netobulumams. Nors tokie mane užpuola retai, bet kai užpuola noriu pamaskuoti, kad nesimatytų. Labai laukiu, kol galėsiu išbandyti šį produktą! Taip, aš pirmą kartą laukiu spuogelio 😁

Vikė į swapbox'ą įdėjo dar vieną produktą, kurio prašiau. Be tokios priemonės gyventi neįmanoma, nes man raudona asocijuojasi su prabangia elegancija, o taip jaustis per svarbius renginius noriu ir mėgstu. Tai - raudoni  Maybelline Color Sensational matiniai lūpų dažai. Dar nebandžiau jų, nes noriu nufotografuoti ir paskui išsamiai aprašyti, tačiau atspalvis nuostabus. Dedu į šiuos dažus labai daug vilčių, nes jie - Vikės mėgstamiausi.
Ir paskutinė dalykų, rastų swapbox'e grupė - papuošalai, grožio smulkmenos, kiti kasdieniški dalykėliai. Yra trys, kurie man atėmė žadą. Pirmasis dalykas yra kino žymeklyje sudėti teksto žymekliai. Labai smagus dalykėlis! Gaila, kad gerai veikia tik žaliasis žymeklis... Bet šis dėklas stovi ant mano rašomojo stalo ir jau teko panaudoti žymeklį! Labai mėgstu juos, bet kartais patingiu traukti iš kuprinėje esančio penalo, o dabar to nebus. Ir dar šis dalykas puikiai atstoja dekoraciją!

Antroji priemonė yra tos lūpos, kurios atlieka spaustuko funkciją. T.y. išspaudžia dantų pastos, kremo ir kitų tūbelėse esančių priemonių likučius. Mano dantų pasta kaip tik juda į pabaigą, tad uždėjau šį spaustuką ant jos ir supratau, kad produkto ne tiek jau ir mažai!

Paskutinis dalykas, kurį iš karto įsimylėjau tai knygų skirtukas su Eifelio bokštu. Šiuo metu skaitau dvi knygas (vieną sunkią, kitą - labai lengvą, skaitau jau ne pirmą kartą, nes labai atpalaiduoja, kadangi žinau kas vyks ir šiaip knyga paaugliška), o turiu tik vieną skirtuką. Šis labai gražiai atrodo, tad jau buvau motyvuota ir vakare skaičiau!

Kiti du dalykai - chocker'is bei pakabutis iš Fashion Zone. Chocker'į nešiosiu, nes mėgstu juos ir šis labai gražus, o pakabutį padovanosiu, kadangi jis ne mano skonio. Gražus, kokybiškas, bet nerasiu kur tokį smulkų priderinti.

KAIP ĮVERTINTUM ŠĮ SWAPBOX'Ą?

12 komentarų:

  1. Fainas turinukas!
    Aš kažkaip ir norėčiau keistis su kažkuo. Ir nenorėčiau :D gal dėlto, kad bijočiau gauti tai ką jau turiu. Arba gauti tai ko nenoriu :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėl visko prieš tai apsitari ir ramu. Ką mėgsti, ko ne, ko nori, ko ne ❤

      Panaikinti
  2. Tikrai gana neblogas swapbox'as. Atrodo, apie daug ką pagalvota ir sudėta. Tikrai labai šaunu. Kai tik pamatau blogus apie swapbox'us, iš karto puolu skaityti, labai sudomina mane tokie dalykai!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Koks puikus swapbox'as, net pati tokį norėčiau gauti. Labai mielos dovanėlės, o tą burbulą voniai vakar tai pat įsigyjau. :D
    Žodžiu, net pati užsimaniau daryti swapbox'ą su kuo nors. :D
    Kaip visada pas tave viskas labai įdomu, net apsidžiaugiau, kad radau dar vieną straipsnelį įkeltą. :) <33

    AtsakytiPanaikinti
  4. Koks fainas swapboxas😍 o dar taip smagu, kad jis tarp mano mėgstamiausios blogeres ir vlogerės! Visad man įdomu ką merginos sugalvoja dovanoti vienos kitoms, dėlto šiek tiek apmaudu, kad Vikė nerodys šio swapboxo😔 bet svarbu, kad rodai tu! Mane kaip visad labiausiai žavi lūpdažiai ir įvarios kaip tas spaustukas ir tobulo dizaino žymekliai😍😍

    AtsakytiPanaikinti