2017-09-03

Rugpjūčio mėnesio pribaigtukai

Sveika! Pirmiausia noriu labai tavęs atsiprašyti už įrašų stoką. Ant nosies mokykla, daug pirkinių, pasiruošimo, Sostinės dienos, laikas draugams... Visai neberandu laiko blogui. Tačiau dabar, prasidėjus mokslo metams, tikiuosi įšokti į tinkamą rutiną ir viską gražiai suspėti. Be streso. O dabar skubu atiduoti skolą - rugpjūčio mėnesio pribaigtukų įrašą.

PLAUKŲ IR KŪNO PRIEŽIŪRA

Pantene Pro-V plaukų šampūnas. Išnaudojau dvi dideles dideles pakuotes. Tiesa, ne per vieną mėnesį. Mama liepos mėnesį važiavo dirbti į stovyklą ir kartu pasiėmė sesę, tad nupirko dvi pakuotes tokio šampūno. Vieną paliko man ir tėčiui, kitą - išsivežė su savimi. Tuomet aš atvažiavau į tą stovyklą savanoriauti. Stovykloje esančio šampūno nebaigėme ir parsivežėme namo, o tėtis, žinoma, per mėnesį tiek šampūno niekaip neįveiktų, tad tik rugpjūtį subaigėme likučius. Šampūnas - tobulas. Drėkina, maitina, neriebalina, nesausina plaukų. 10/10!

Dove Trickening Ritual plaukų šampūnas. Man nepatiko, nes sausino plaukus. Sunaudojau tik dėl to, kad turiu Dove plaukų kaukę, kuri yra geriausia mano naudota ir sugebėdavo neutralizuoti šampūno poveikį. 

Dove Glowing Ritual dušo želė. Labai labai švelni, kvapni, tobulai plauna ir nei truputį nesausina. Jei atvirai, tai aš dušo želę renkuosi pagal kvapą, antroje vietoje - odos nesausinimas ir trečioje - skalsumas. Šis produktas išpildė visus mano lūkesčius ir dar daugiau!

DEKORATYVINĖ KOSMETIKA IR PRIEMONĖS LŪPOMS

Dvi pakuotės AVON lūpų dažų. Vienus išmetu, nes jau beveik pasibaigė, kitus radau tvarkydamasi kosmetiką ir manau, kad jau baigėsi jų galiojimo laikas... O jei ir ne, tai vistiek niekada nenaudojau ir net nežinau iš kur jie pas mane atsirado. 

ARTDECO lūpų blizgis. Šis blizgis vizualiai labai putlina lūpas, tad tikrai naudojau. Tačiau gavau daug geresnį iš AVON ir išmetu, nes šis lipnus, nemalonus. AVON ranka pačiumpa daug dažniau, tad nėra tikslo laikyti. 

MEIS blizgūs akių šešėliai. Nežinau ką jie pas mane dar veikia. Gavau juos swapbox'o metu. Čia ne šešėliai, o stambūs blizgučiai vaške. Nuotraukoje matosi net jų susisluoksniavimas, blizgučių dydis. Fui. Galvojau pasilikti kokiam vakarėliui, jei kada norėčiau blizgučiais padabinti kūną, bet išmetu.

EVELINE blakstienų tušas. Labai natūraliai padažo, tikrai geras, tačiau labai senas ir nenaudojamas dėl galiojimo laiko pabaigos. Pasimetė kažkur stalčiuje prieš daug daug laiko, dėl to metu lauk. 

AVON lūpų dažų mėginukai. Ir vėl du vienetai. Išmetu, nes ne mano spalvos. Turiu dar kelis, tai tikrai geri dažai, sunaudosiu eidama į mokyklą. 

RADEIVĖS MAGIJA balzamas. PAGALIAU BAIGIAU! Naudojau labai labai ilgai. Gamintojas nerašo galiojimo laiko, tad buvo net neramu naudoti. Tačiau produktas vertas viso mano naudojimo. Labai gerai saugo, drėkina, maitina lūpas. 10/10, tikrai. 

VEIDO PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS

ELLAME drėkinanti veido kaukė. Naudojau vakarą prieš rugsėjo pirmąją, nes ši kaukė tobula. Čia tam, kad makiažas atrodytų geriau ant sudrėkintos odos. Labai rekomenduoju šią priemonę, nes ji neslysta nuo veido, tobulai drėkina ir atstato veidą. 

GARNIER Pure Active 3in1 veido šveitiklis, prausiklis ir kaukė. Naudojau labai retai, nes netinka mano veido odai, tačiau mama naudojo dažnai ir jai tikrai patiko. Įdomu, nes jos oda taip pat sausa. 

GREEN FEEL micelinis veido vanduo. Dar vienas atradimas! Gerai, kad turėjau antrą pakuotę. Labai gerai nuvalo makiažą, atgaivina odą. Naudojau makiažo likučiams pašalinti ir neturiu jokių priekaištų. Baigusi antrą pakuotę noriu išbandyti Biodermos micelinį vandenį, bet užtaikiusi gerą akcija įsigysiu dar Green feel vandenėlio. 

KITOS PRIEMONĖS

NIKE kvepalai. Tai nėra kvepalai, nežinau kas tiksliai. Gal tualetinis vanduo? Tačiau kvapas man labai patiko. Naudojau metus - pigūs, bet man tikrai neskleidžia to pigaus kvapo. Norėčiau dar žalios pakuotės, bet žiūriu į brangesnius kvepalus. Žiūrėsiu kaip piniginiai reikalai. Nes kvepalai tikrai neblogi - išsilaiko pakankamai ilgai, kvepia skaniai. 

INVISIBOBBLE plaukų gumutės. Gavau swapbox'e ir labai myliu. Dedu tarp pribaigtukų, nes jau išsitraukiau iš dėžutės visas gumutes. Nenaudojau visų, kad viena būtų visada namuose kaip atsarginė, bet stovykloje vieną pametusi išsitraukiau trečią. Dabar turiu dvi ir planuoju įsigyti dar vieną rinkinuką, nes šių kokybė - 11/10. 

Ausų krapštukai. Visi sunaudoti makiažo tikslams - kažką smulkaus pataisyti, nuvalyti. Negali būti jokių minusų ar pliusų. Tiesiog geri ir tiek. 

AR TAVE DOMINTŲ PIRKINIŲ RODYMO ĮRAŠAI?

6 komentarai:

  1. Man labai patinka tokie tavo įrašai!! :) Tos gumytės plaukams tobulos! Džiaugiuosi , kad pradėjau jas naudoti :) garnier 3in1 prausiklis buvo ir bus mano pats pačiausias. Iš AVON lūpų dažų mėginuku kaip ir kvėpaliuku visad būna daug ... :D nes draugė įdeda pabandymui. Tad negreit pati juos išnaudoju:D

    Pirkinių įrašai būtų įdomu. Mes ir dabar matom ką tu gauni :) Bet manau atsirastu norinčių matyti paskaityti ką tu pati sau įsigiji..:) ar tarkim draugui :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. nėra ko atsiprašinėti, manau visos dabar neturim laiko, o kuo toliau tuo mažiau jo turėsim, nes reiks į mokyklą:))) pirkinių įrašai būtų žiauriai fainiai😍 vienintelis dalykas, kurį dievinu labiau jei kosmetikos priemones, yra rūbai💘 jei įrašuose apžvelgsi savo įsigytus drabužius, su malonumu juos skaitysiu😏 sėkmės ryt mokykloj😉

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ruduo visiems aktyvus. Kada galėsi tafa ir parašysi ☺ mane domintų pirkinių rodymo įrašai. Pirksiu ir aš šį micelinį ��

    AtsakytiPanaikinti
  4. Žinoma domina!! :) :D
    Ir visada lauksim tavo įrašų, kad ir kiek reiktų laukt <3 <3

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man visad įdomu skaityti tavo pribaigtukus 😍 žiūriu, kad kaip ir aš išmeti daug produktų, kurie nesusinaudoja, netinka😁
    O idėja apie pirkinukus manau labai gera! Būtų šiokia tokia naujiena tavo bloge 😍

    AtsakytiPanaikinti
  6. Viskas domina, ką rašot. Dažnai užsuku paskaitinėti jūsų blogo. Jokių priekaištų, viskas idealu!! ❤

    AtsakytiPanaikinti