2017-09-04

Manilla | Paakių aliejinis balzamas

Kai buvau ODA klinikose sužinojau, kad mano paakiai linkę į raukšleles. Pradėjau ieškoti priemonių, kurios padėtų kovoti su šia nemalonia problema. Manilla man padėjo su paieškomis! Gavau du produktus paakiams, iš kurių vieną pristatau dabar. Tai - paakių aliejinis balzamas. Tokio man iki šiol neteko matyti kitur, nei manilla.lt

Produkto aprašymas:

Paakių aliejinis balzamas - antioksidantų bomba, kuri labai intensyviai lygina raukšles ir neleidžia atsirasti naujoms! Sudėtyje yra geriausi nerafinuoti ir ekologiški aliejai: šlamučių fitolis, granatų sėklų aliejus, erškėtuogių, agurklės bei argano aliejai. Tai patys stipriausi gamtoje randami antioksidantai, turintys labai daug vitaminų E, A, gama-linoleninės (GLA) ir kitų polinesočiųjų riebalų rūgščių. Dėl didelio GLA kiekio, šis aliejus stabdo priešlaikinį senėjimą, lygina raukšles, maitina bei drėkina odą. Dėl priešuždegiminių savybių, šie aliejai nuramina sausą ir jautrią odą, atkuria odos balansą ir elastingumą, išlaiko odos stangrumą, vėsina ir ramina odą. GLA stoka gali būti odos dehidratacijos priežastis, dėl ko oda taps sausa, išblyškusi ir pažeista, o paakiai - pajuodę. Naujausi medicininiai tyrimai įrodo, kad GLA veikia kaip anti-vėžinis veiksnys. Tepantis akių zoną šiuo balzamu 1-2 kartus per dieną, jau po kelių savaičių pastebėsite gražesnius, šviesesnius paakius, sumažėjusias raukšleles ir spindinčias akis. 

Naudojimas: tepti nuvalytą ir sudrėkintą paakių odą ryte ir vakare, švelniai įtapšnoti bevardžių pirštų pagalvėlėmis. Po to galima naudoti paakių kremą. Produktas galioja 3 mėnesius laikant +5°C.

Sudėtis: 

Natūralūs nerafinuoti šalto spaudimo šlamučių fitolis, granatų sėklų aliejus, erškėtrožių, agurklės ir argano aliejai, šlamučių eterinis aliejus.

Mano įvertinimas:

Produktas yra patogioje, mažytėje pakuotėje su tokiu dozatoriumi, kurį turi dezodorantai - besisukančiu rutuliuku. Su juo labai patogu pamasažuoti paakius bei nepadauginti produkto. 

Balzamas kvepia saldžiai, dominuoja mano mylimas arganų aliejaus kvapas. Neerzina, neturėtų dirginti jautrių merginų. 

Labiausiai bijojau, kad šis balzamas sunkiai įsigerdinės - juk tai tik aliejų mišinys! Ryte, prieš mokyklą, tikrai neturiu tiek laiko, kad laukčiau, kol produktas įsigers. Norisi greitai užsidėti makiažą ir žygiuoti į mokyklą. Tačiau mano baimės nepasitvirtino, nes aliejų mišinys labai greitai pradingsta, nepalikdamas riebumo jausmo, neriebalindamas paakių. 

Naudodama šį produktą (ir dar vieną kartu, apie kurį papasakosiu jau labai greitai) pastebėjau, kad mano paakiai nebėra tokie tamsūs, jie kiek mažiau įdubę. Iki tobulo rezultato laukia dar ilgas kelias, tačiau raukšlelės tapo vos vos mažiau pastebimos. Nežinau ar taip tikrai yra, ar čia tik aš labai viliuosi, jog taip būtų, bet bet kokiu atveju man tai labai patinka. 

Kaina: 8eur. Įsigyti galima www.manilla.lt!

AR NAUDOJI PRIEMONES PAAKIAMS?

12 komentarų:

  1. Man nepatinka mano paakiai tik dėl to , kad po jais yra nedidukas maišelis. Dažnai jis mane nervuoja :D Kad juos paslėpčiau naudoju paprasta maskuokli. Jokių kitų priemonių:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Monika, gal maišeliai nuo skysčių atsiranda, ant nakties gal geriate daug vandens?

      Panaikinti
    2. Esu girdėjus kad nuo vandens gali atsirasti. Bet prieš miegą nelabai geriu vandens :)

      Aldėja, man pakanka gera atradau :D

      Panaikinti
  2. Aš prisipažinsiu savo paakiams, kad kasdienai savo paakiams nenaudoju nieko. Ir apskritai nelabai naudoju. Nors mano veido odos didžiausia problema ko gero ir yra pajuodę paakiai, nesistengiu jų paslėpti😃😄😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. rekomenduojama pradėti naudoti 25-erių, jei nesidažai arba pirmą dieną kai tik pradedi dažytis :D

      Panaikinti
    2. Gal tada dar 10metų palukėsiu😂😂

      Panaikinti
  3. Ir aš nieko nenaudoju paakiams, nors reiktų... kažkada naudoju sutingau ir viskas

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kol kas nieko, nes nereikia, neturiu nei tamsių paakiu, nei labai įdubusių. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pasikartosiu, kad reikia naudoti tik pradėjus dažytis <3 bet tavo pasirinkimas, yra visokių organizmų

      Panaikinti