2017-09-06

DIY veido kaukių iššūkis: kuris molis geriausias?

Turiu trijų rūšių molių - juodąjį, raudonąjį ir žaliąjį. Ilgai galvojau kurį naudoti veido valymui ir nusprendžiau padaryti iššūkį. Kas dvi dienas dariausi veido kaukes iš turimų molių. Du kartus iš eilės su juoduoju, tuomet du kartus su raudonuoju ir du kartus su žaliuoju. Palyginau rezultatus ir susidariau nuomonę apie kiekvienos rūšies produktą. 

JUODASIS MOLIS

Kaukę dariausi maišydama toniką su moliu tokia proporcija, kad gautųsi grietinės tirštumo konsistencija. 

Nepamiršk, kad molis, išdžiuvęs ant veido, iš odos sugeria drėgmę! Dėl to neperlaikyk kaukės per ilgai. 

Šis molis, manau, yra skirtas labiau normaliai odai. Jis nevalo labai giliai, tačiau ir ne paviršutiniškai. Taip per viduriuką. Taip pat gali kiek padirginti odą, jei ji jautri, dėl to siūlau šį molį ant veido laikyti trumpai. Ne tik dėl odos sausinimo, bet ir jautrumo. 

ŽALIASIS MOLIS

Kaukę dariausi maišydama toniką su moliu tokia proporcija, kad gautųsi grietinės tirštumo konsistencija. 

Nepamiršk, kad molis, išdžiuvęs ant veido, iš odos sugeria drėgmę! Dėl to neperlaikyk kaukės per ilgai. 

Geriausiai odą valantis molis, kurį man teko naudoti! Tikiu, kad labai labai gerai tiktų riebiai odai, nes maniškę matizavo, giliai išvalė. Džiaugiuosi jį atradusi ir pagaliau išbandžiusi, tikrai vertas dėmesio produktas. Tačiau sausai odai nereikėtų persistengti su šiuo moliu, nes jis tikrai nemenkai sausina. Daugiau, nei molinėse kaukėse įprastai esantys moliai. Po procedūros odą ištepiau storu maitinamojo kremo sluoksniu ir nepiknaudžiauju šia procedūra. 

RAUDONASIS MOLIS

Kaukę dariausi maišydama toniką su moliu tokia proporcija, kad gautųsi grietinės tirštumo konsistencija. 

Nepamiršk, kad molis, išdžiuvęs ant veido, iš odos sugeria drėgmę! Dėl to neperlaikyk kaukės per ilgai. 

Trečiasis mano naudotas molis lieka jautriai, sausai odai. Jis nevalo taip giliai kaip žaliasis molis, tačiau neišsausino, nesudirgino odos. Viskas vyko labai švelniai, maloniai. Man, sausiaodei, jis patiko labiausiai - naudojant jį keletą kartų galima pasiekti tokių pačių rezultatų kaip ir su žaliuoju, tik be drastiškų išsausėjimų. Bet kai reikės greito odos išvalymo rinksiuosi žaliąjį. 

LABIAU MĖGSTI TEPAMAS AR LAKŠTINES VEIDO KAUKES?

5 komentarai:

  1. Pati esu bandžiusi tik juodąjį molį. Asmeniškai man nelabai patiko, nes daug terlionių, o rezultatas ne toks geras, kaip tikėtasi😄
    Dėl panašios priežasties labiau mėgstu lakštines kaukes. Išimi iš pakelio, uždedi ir viskas, nereikia nieko teplioti. Man taip greičiau, paprasčiau ir patogiau 😍

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labiau mėgstu tepamas, nes galiu pati padėti daugiau ar mažiau kaukės kur noriu ir reikia. :D
    O moliai, man labai patinka, bet maišau juodą ir žalią arba mėlyną molį kartu su ricinos ir a+e aliejuką ir trupučio alijošiaus , labai atgaivina ir išvalo odą. (mano oda mišri labiau riebi) :) <3

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man labiau patinka tepamos kaukės! Ir visi moliai mano veidui tobuli! Žinoma geriausias yra juodas!!! :)

    AtsakytiPanaikinti