2017-09-23

DIY: kūno šveitiklis

Labas! Pagaliau mano pirštai ir vėl bėgioja po klaviatūrą ir rašo įrašą. Labai jūsų visų pasiilgau 💕 buvau išvykusi į Norvegiją, susitikusi su youtuber'e Vike (viską pamatysi mano instagram'e @burundukasesu), laksčiau po parduotuves, dariausi generalinius tvarkymusis namuose... Apie viską pažadu papasakoti atskiruose įrašuose, nes dabar skubu pakalbėti apie naują atradimą - rankų darbo kūno šveitiklį. 

PRIEMONĖS IR PRODUKTAI, KURIŲ REIKĖS:

  • Trys valgomieji šaukštai cukraus. Galima naudoti rudą arba baltą. Rudas grubesnis, baltas - švelnesnis. Man rudas buvo kiek per grubus, tad kitą kartą naudosiu baltą.
  • Du valgomieji šaukštai mėgstamo aliejaus - kokosų, alyvuogių, linų, avokadų... Naudojau linų aliejų, nes jis pirmasis pasitaikė po ranka. 
  • Mėgstamas eterinis aliejus. Maniškis buvo iš AromaNatural, raudonųjų greipfrutų kvapo. Turiu citrinžolių bei pipirmėčių, tad kitą kartą bandysiu kitus. 
  • Indelis, kuriame viską maišysi bei šaukštas/mentelė/pagaliukas. 
  • Indelis, kuriame laikysi priemonę. Aš ją susidėjau į seną šveitiklio pakuotę, tačiau taip nebedarysiu - į vonią nešiuosi indą, kuriame viską maišiau, nes produkto užteko vienam kartui.

GAMINIMAS:

Viskas labai labai labai paprasta. Subėriau cukrų į indą, kuriame viską maišiau, užpyliau aliejumi bei įlašinau keturis lašelius eterinio aliejaus. Planavau lašinti tris, bet išlašėjo dar vienas. Tačiau rezultatas - nuostabus. Trinant kūno šveitiklį į odą jaučiau švelnų raudonojo greipfruto kvapą, kuris nebuvo nei erzinantis, stiprus, nei vos jaučiamas. Aukso viduriukas.

Nusišveitus kūną aliejus liko ant odos ir ją drėkino. Mano naudotas susigėrė labai greitai ir kūną paliko švelnų, glotnų, nors oda pastaruoju metu tikrai sausa. 

Šį šveitiklį darysiuosi dar ne kartą! Beje, jis tinkamas naudoti savaitę, tačiau per savaitę šveitiklį naudoju du kartus ir man labai paprasta pasidaryti šviežią priemonę prieš maudynes, tad nedarysiu dvigubo kiekio. Jei nuspręsi kitaip nei aš - produktą laikyk šaldytuve. 

Smagių maudynių!

KAS GERO/BLOGO/ĮDOMAUS TAU ĮVYKO PER BEVEIK DVI SAVAITES, KAI NESIMATĖM?

13 komentarų:

  1. Wow Aldėja <3 Giriu tave už šią įdėja💕👍

    AtsakytiPanaikinti
  2. Paagaliau grįžai, jau buvau pradėjusi nerimauti kur tu su savo įrašais! Bet kaip matau tikrai puikiai praleidai tas 2 savaites 😍 Na o man per šį laiką įvyko tikrai daug. Visų pirma visas laisvas ir ne laikas buvo skirtas pasiruošimui krikštynoms (10tokai krikštyja naujokus). Šį penktadienį praūžė krikštynos ir kaip sakė kiti tikrai pranokom patys save😍 o po jų vyko vadinamas after party tad įspūdžių tikrai daug 😍😍 bet visa esmė ne tame prieš 3dienas įvyko tai kas pakeitė mano išvaizda dar 2metam į priekį - pagaliau man sudėjo breketus, tad nuo šiol geriausi mano draugai vaistai nuo skausmo ir jogurtai 😂
    P.S. šveitiklio receptas tikrai atrodo puikus, turėdama laisvą minutėlę ir reikiamas priemones būtinai išmėginsiu!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išbandžiau išbandžiau ir labai patiko! Net labiau už mano turimą organic shop šveitiklį😆😄 dabar noriu nusipirkti kitokių kvapų eterinių aliejų, kad kaskart šveisčiausi tarsi su naujų produktu😄

      Panaikinti
  3. Oj man įvyko lqbai daug visko. Tačiau baisiausias dalykas buvo, kad sužinojau apie savo sveikata labai blogą dalyką ... na bet reikia su viskuo taikytis, šypsotis , kad būtų lengviau :)

    Labai labai laukiau tavo įrašu iš Norvegijos! Tikiuosi tau labai patiko atostogos!
    Man vien tie kalnai kelia šypsena akyse! :o

    Pati naminių kūno šveiktiklio nesu dariusi. Kažkaip tingiu žaisti :D geriau visad papildau vis kitokių kūno šveitikliu iš parduotuviu! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pagaliauuuu, jau galvojau kur tu dingus.
    Ooooo Norvegija, lauksim įrašų apie ją
    Reiks išbandyti šį receptuką, nes kaip tik šveitiklis į pabaigą. :)
    Ai, kažkaip daug ir neįvyko, prasirgau savaitikę, o dabar moksluose reik pasivyti, nes visa savaitė testų jau laukia :///

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Reikia foto persikelt į kompą ir įrašas bus, tik vis neprisiruošiu.. 😄

      Panaikinti