2017-09-10

dar vienas milžiniškas konkursas 💕

Vasara baigėsi, kartu tenka išlydėti ir vasaros dovanų dėžutę. Laimėtoja ją gaus šią savaitę, labai laukiu, kol ji su manimi susisieks. O dabar reikia pakalbėti apie Adventą. Man rudeniška nuotaika lygi pamąstymams apie didžiąsias metų šventes. Kaip ir pernai organizuosiu Jums, mano mielosios, grožio Advento kalendorių, kurį sudarys net 24 įvairios dovanėlės. Apie viską - skaityk žemiau. 
Kalendorių gaus aktyviausia rudens komentatorė. Dovanas sudarys patys įvairiausi dalykai, kurie, žinoma, bus susiję su kosmetika. Kūno, plaukų, veido priežiūros produktai, dekoratyvinė kosmetika ir visas kitas gėris, kuris jau po truputį plaukia į mano namučius ir yra ruošiamas laimėtojai. 

Laimėtoją rinksiu lapkričio 20tą dieną, kad iki gruodžio pirmos ji spėtų gauti siuntinį ir pradėti pakuoti dovanas. 

DALYVAVIMO SĄLYGOS:

  • Pamėgtas mano facebook puslapis, kurį rasi tinklaraščio dešinėje pusėje
  • Aktyvus komentavimas - dovaną gaus tik aktyviausia komentatorė
  • Idėjų straipsniams siūlymas, jei tokių yra. Labai tą vertinau, vertinu ir tikrai vertinsiu, nes man įdomu kas jums patinka!
  • Privaloma būti tinklaraščio sekėja. Tą padaryti taip pat gali tinklaraščio dešinėje pusėje esančiame stulpelyje

SĖKMĖS! 💕💕

28 komentarai:

  1. Kokia šauni idėja! Labai smagu, kad darote tokius konkursus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aldėja, tu tikrai nereali! Kaip gera, kad tu taip džiugini!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveikinu! Tikrai buvai to verta 😊

      Panaikinti
    2. Ačiū ačiū ačiū. Gabriele dabar tavo eilė ������

      Panaikinti
    3. ačiū! <3 kai gausi siuntinuką pranešk! nespėjau išsiųsti prieš kelionę, bet tikrai gausi! atsiprašau :(

      Panaikinti
  3. Sveikinu vasaros dėžutės nugalėtoją. :)
    Ir Aldėja tu tikrai nerealiiiii, lauksim naujų tavo įrašų <33333

    AtsakytiPanaikinti
  4. sveikinu nugalėtoją 😊😊 gal atskleisi kiek komentarų ji pakomentavo per vasarėlę?😄 nes įdomu, kokie skaičiai, kai tieeek daug laiko komentarams😄 dar vienas konkuras, kuris, be abejo, sulauks daug dėmesio😊😊

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai. Aš net neįsivaizduoju kiek pakomentavau. Bet ir nesijautė. Ištikro čia merginos labai mielos, gabiod, protingos. Todėl bendrauti tikrai gera. Ir info kiek. Aš tiek daug sužinojau!

      Panaikinti
  5. Nuostabi įdėja toms kas tave seka! Aš prie jų visų! ♡

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kokia faina įdėja! Beje, sveikinu nugalėtoją :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Linkiu visoms sėkmės! Čia gera, jauku, šilta. Aš pasistengsiu nebūti aktyvi. Norisi, kad visos laimėtų 🤗

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip gera skaityti tokius žodžius <3 būk aktyvi! bus motyvacija kitoms! :D

      Panaikinti