2017-08-25

Trys priemonės, kurias visada rasi mano kuprinėje

Labas! Crop'e radau nuostabių pakabukų po eurą, kurie kabės ant mano kuprinės, rankinės ir raktų. Aha, aš tokių mielų dalykėlių maniakė. Vėliau pažadu viską parodysiu, o dabar gal įkiškim nosį į mano kuprinę? Kokias tris priemones visada turiu su savimi ir kodėl?

VAZELINAS

Pati svarbiausia priemonė, kuri gyvena ne tik mano kuprinėje, bet ir rankinėje, striukės, palto, net švarko kišenėje, stalčiuje ir visur, kur tik galėčiau lengvai ją pasiekti. Lūpų balzamai ir vazelinai yra kosmetikos produktas numeris vienas. Turiu sausas, labai skilinėjančias ir jautrias lūpas, tad tik naudodama šias priemones galiu išlaikyti gerą jų būklę. Šiuo metu pasibaigė mano mylimas Radeivės magijos lūpų balzamas, tad naudoju EOS'us. Mylimiausias - su gervuogėmis, kurį sesė atvežė lauktuvių iš Švedijos. Galėtų drėkinti kiek stipriau, bet man patinka jo skonis, nesijautimas ant lūpų.

DEZODORANTAS

Ko merginoms būtinai reikia po kūno kultūros pamokų? O taip, dezodoranto. Nesmagu jausti prakaito kvapą, negalėti pakelti rankos dėl šlapių pažastų. Stengiuosi to išvengti kas keletą valandų pasitepdama dezodorantu. Ir nesvarbu to reikia ar ne - vistiek tą dariau, darau ir darysiu. Atsarga juk gėdos nedaro. Šis Dove dezodorantas ne veltui naudojamas ne namuose, o kažkur išėjus - jo kvapas lengvas, ne stiprus, bet gaivus. Toks visiškai švaros kvapas. Ir apsaugo ilgai, jei neturiu laiko pasitepti dezodorantu - pavyzdžiui, būdama mieste. Juk nesitepliosiu dezodorantu eidama mieste.

ANTIBAKTERINIS GELIS

Mažas, greitai išsinaudojantis dalykėlis. Man nepatinka, kad mano naudojamas yra to įprasto antibakteriniams geliams kvapo, nes yra tikrai labai kvapnių. Pavyzdžiui, The Body Shop su greipfrutais. Tačiau kol kas naudoju šį ir daugiau priekaištų jam neturiu, nes net tas kvapas greitai išnyksta. Svarbu, kad prieš pietaudama mieste (arba mokykloje) galėčiau dezinfekuoti rankas ir ramiai valgyti. O ir mokykloje nuėjus į tualetą nesinori plauti rankų, nes vanduo ledinis, muilo dažnai nėra, o apie rankų sausinimą net kalbos nėra... Beje, man mokyklose esantis vanduo smirda. Rimtai. Dėl to renkuosi tokius antibakterinius gelius. 

KOKIE TRYS DALYKAI SVARBIAUSI TAU?

16 komentarų:

  1. Man pati svarbiausia kosmetikos priemonė iš visų, tiek namie, tiek mieste, tiek mokykloje, taip pat yra vazelinas. Be jo nė kojos iš namų 😄 mano lūpos nėra labai problematiškos, tačiau putlios. Ir vos tik jas neapsaugotas papučia vėjas šakės. Dėl to visad reiki būt pasiruošus😍
    Numeris 2 ko gero yra šlapios servetėlės. Jas visad turiu kuprinėje. Nes dažnai išsitepu rankas, naujus batus, todėl prireikus lengvai galiu nusivalyti😄
    Na o trečia reikalingiausia priemonė man yra bespalvis antakių gelis, -nes turiu mėgstančius garbanotis antakius, todėl visad nešiojuos šia priemone su savim. Nors beveik niekad ir neprireikia vistiek 😅😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vava, ir mano putlios dar prie viso to linkimo į sausumą :D

      Panaikinti
    2. P.S. nežinau ar žinojai, Bet dezodorantą galima teptis tik ant švarios odos. O jei taip ir darai tai viskas okayy😁😄😄

      Panaikinti
  2. Kvepalai, lūpų blizgis ir plaukų šepetys- mano trejetukas ��☺

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kvepalai ir man buvo svarbūs, kol nepasibaigė, dabar žiūrinėju kitus ir gyvenu be jų... o šepetys visada kartu, bet beveik niekada jo nenaudoju kažkur kitur nei namuose :D

      Panaikinti
    2. Ar nenusipirkai tų kvepalų su akcija? Va ėai šepetį tada turi palikti namie 😊 mano plaukai veliasi, tai aš vis pasišukuoju

      Panaikinti
    3. Tai gal bus kokia akcija vėl ir nusipirksi dar geresnius kvepalus

      Panaikinti
  3. Mano trejetukas... Hmmm.. Net sunku išsirinkti. Turbūt vazelinas, šukos ir kvepalai arba šlapios servetėlės. Šie turbūt svarbiausi,o jei be jų, tai lūpdažis arba blizgis ir sausa pudra, blizgesiui sustabdyti. :) <33

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man vietoj kvepalų pastaruoju metu kūno purškiklis tiko 😂

      Panaikinti
    2. Na arba jis, dievinu kokosinius kūno purškiklius, bet manasis į pabaiga, tad taupau :D

      Panaikinti
    3. Kokosas mmm. Kokios firmos naufojat? Tik ar jym laiko kvapą tie purškikliai, nes aš kiek turėjau, tai nelaiko. Užtat kvepalai tai tikrai mmmm

      Panaikinti
    4. The body shop, jis ganėtinai ilgai laiko. :) o dabartinis iš eurokos frutti, tai tikrai ne super ilgai. :D

      Panaikinti
  4. ai The body shop taip tikiu, kad gerai laiko! Tik man jų kvapai per aštrūs, labiau mėgstu natūraliau. bet daug kas tikrai dievina jų kosmetikas dėl kvapų, o man kaip tik priešingai

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano tašėje visada bus kvepalai, drėgnos servetėlės ir rankų kremas :D
    Jei bent vieno daikto nėra vadinasi nesiseks visą dieną :D

    AtsakytiPanaikinti