2017-08-30

TRUMPAS: Mano mėgstamiausios lietuvės YouTube'rės

Nors ir esu tinklaraštininkė, labiau prijaučianti informacijos skaitymui, nei peržiūrai, YouTube'je lankausi dažnai ir turiu susidariusi nedidelį mėgstamiausių vlogerių sąrašą. Labai neišsiplėsiu, tik noriu su tavimi pasidalinti šiuo sąrašiuku - gal rasi kažką įdomaus, vertingo? Nes aš radau!

JUSTINA KLEV

Labai linksma, maloni, elegantiška, kūrybinga ir švelni moteris. Tokį įspūdį susidariau žiūrėdama jos kanale esančius filmukus. Man labai patinka Justinos bendravimas, elgesys, elegancija, švelnumas. Šiame kanale pasisėmiau krūvą idėjų! Ir motyvacijos. Kažkurią naktį peržiūrėjau kaip Justina tvarkosi kosmetiką ir atsistojau iš lovos ir susitvarkiau saviškę. O kur dar filmukas, kuris yra apačioje, motyvavęs idealiai susitvarkyti kambarį (net spintą! O ten, kaip žinia, visada baisu lįsti tvarkytis) ir ruoštis rudeniškas dekoracijas. Pavyzdžiui, šiandien jau išsirinkau žvakę. Beje, jos montažas ir idėjos verti 10 balų iš 10.

DĖMESĮ PATRAUKĘS VIDEO:


VILDA MAŽ

Vilda yra linksma, nenustygstanti vietoje, labai kūrybinga mergina. Man patinka jos vykdomi iššūkiai, filmukų idėjos, naudingumas. Čia galima rasti ne tik apžvalgų apie Anastasia Beverly Hills kosmetiką, bet ir apie Lidl'e parduodamus produktus! Tai reiškia, kad mergina visapusiška ir kiekviena ras ko ieško pagal savo norus ir galimybes.

DĖMESĮ PARTAUKĘS FILMUKAS:



O JEI NORIU DAR?

Patriciją žiūriu jau labai seniai. Dar seniau skaitau jos tinklaraštį tokiu pat pavadinimu. Vien dėl tinklaraščio ir užsukau į O jei noriu dar? kanalą. Patricija yra linksma, pasitikinti savimi, spindinti mergina, kurios energingumas užkrečia. Jos nuomone aš pasitikiu, dar neteko nusivilti niekuo, ką ji rekomendavo. Mačiau beveik visus vaizdo įrašus ir mielai kartočiau, nes naudos juose yra.

DĖMESĮ PATRAUKĘS VIDEO:



VIKĖ

Mano amžiaus, bet daug šioje srityje pasiekusi mergina. Ją miniu paskutinę, nes taip tiesiog išpuolė, ji tikrai nėra prasčiausia. Vikė linksma, daug išmananti mergina, kurios nuomone taip pat pasitikiu. Mėgstu pažiūrėti jos filmukus, nes man jie tikrai patinka. Beje, su Vike ruošiame jums bendrą projektėlį! Tad stebėkit mano tinklaraštį bei jos kanalą, bus įdomu. 

DĖMESĮ PATRAUKĘS FILMUKAS:



O KOKIAS VLOGERES SEKI TU?

16 komentarų:

  1. Matytos man visos tavo sekamos vlogeres. Justinos ir Vildos filmukai man ramūs tokie, prie puodelio arbatos😄 pati taip pat seku Vike. Labai pozityvi ir perspektyvi mergina, o dar ir bendraamžė😍 Šiaip mėgstu linksmesnius ir tokius gyvesnius filmukus tad mielai žiūriu SugarBonesTV, kai noriu pasijuokti žiūriu Adriana ir AntanaJ. Kartais ramesniems ir daugiau grožio pobūdžio filmukams renkuosi EgleGus ir Daiva. Taip pat visai nesenai atradau naujokę youtubėje, bet labai faina trylikametę SimonaC😍 žodžiu žiūriu daug ir įvairių filmukų 😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš ne tokia vlog'ų mėgėja :D SugarBonesTV porą kart žiūrėjau, kažkaip nekabina taip labai jau :)

      Panaikinti
    2. Aš tai mėgstu pažiūrėt tuos vlogus, tiesiog vietoj garsinio fono😄 būtų labai įdomu, kad parašytum kokius blogus skaitai, nes aš žinau tik tave ir Peroksidinę Blodinę 😉

      Panaikinti
  2. Iš čia išvardintų seku tik Vikę ir man jos vlogai be galo patinka😊 čia ir pasibaigia lietuvaičių kuriami video, nes visi kiti likę yra anglų kalba😄 šia kalba žiūriu Superwoman- ji yra linksma ir kūrybinga asmenybė; TheUrbanEve- ši mergina moka 8 kalbas, kas labai žavi ir įkvėpia nesustoti mokytis kalbas net jei nesiseka😄okaysage- ji man tokia graži😍😍 ir jos video žiauriai geri😄 na ir dar kitų bet čia nebevardinsiu😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tikrai ačiū už rekomendacijas iš pirmo žvilgsnio labai patiko Superwoman :)

      Panaikinti
    2. Superwoman ir mane sudomino😍 o kalbant apie angliškus vlogus Bethany Mota man buvo kažkas wow. Gaila dabar, kuria daug mažiau ir šiaip labiau tinka mokyklinio amžiaus merginoms😄

      Panaikinti
  3. Iš čia žiūriu tik "O JEI NORIU DAR?" video, daugiausia mano vlogerių yra užsienietės tokios kaip: MissRemiAshten, Sierra Schultzzie, Aspyn Ovard, Bethany Mota, Tess Christine ir daaaaar daug :D <3 visos įdomios ir išskirtinės asmenybės <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O JEI NORIU DAR ių jūsų sužinojau, ačiū, jau ir pažiūrėjau - nuostabi mergina! uch vlogai bus žiemą ką veikti :)

      Panaikinti
    2. Ji ir kaip blogerė man labai patinka 💖

      Panaikinti
  4. Kaip ačiū, tikrai daug naujų, su malonumo pažiūrėsiu :)
    Dabar vasarą labiausiai žiūrėjau Motyvuotus atletus :) patinka man ta porelė :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. iš motyvuotų mergina turi ir atskirą savo kanalą merginoms ieva bouty apie grožį :)

      Panaikinti
  5. Aš retkarčiais pažiūriu tų lietuvaičių video. Bet, kad ten aistringai domėčiausi ar sekčiau taip nėra. Man patinka tik pora užsienio merginų. Realiai yra labai sunku išsirinkti viena mylimiasia kai jų tiek daug. Tas pats liečia ir blog'ų rašytojus. Pvz aš seku tik tave :D patikai nu ir viskas..:D

    AtsakytiPanaikinti