2017-08-27

Radeivės magija | veido prausiklis - kaukė "Skaisti oda"

Labas! Lendu į senus nuotraukų archyvus, ilgai testuotas priemones ir skubu viską aprašyti. Turiu susidariusi sąrašą produktų, kurių apžvalgos laukia dienos šviesos ir noriu kuo greičiau tą sąrašą atnaujinti, sutraukti, aprašyti seniausiai eilėje laukusius gaminius. Vienas iš tokių - Radeivės magijos veido prausiklis - kaukė "Skaisti oda".
Visą informaciją apie gaminį gali pamatyti nuotraukoje. Jei ji mažoka - paspausk ant jos.

Pats produktas yra paprastoje, baltoje pakuotėje su paint'o tipo lipduku. Kodėl būtent tokio tipo? Nes jis labai paprastas, netraukiantis akies. Man trūksta spalvų, žaismingumo (pavyzdys - Organic Shop produktų pakuotės) arba elegantiško minimalizmo (pavyzdys - ODA priemonės). Tačiau viskas patogu, lengva naudoti. Beje, yra antras minusas - nėra parašyto galiojimo laiko! Nežinau kiek laiko saugu naudoti produktą, ypač, kai jis gaminamas namuose ir yra visiškai natūralus. Kaip trūksta šio dalyko! Tikiuosi, kad gamintojas pamatys mano pastabą ir pasitaisys. Nes galiojimo laikas turi būti parašytas ne tik pagal EU įstatymus, bet ir visame pasaulyje tai privaloma.

Veido prausiklis man kvepia agurkais. Jų sudėtyje nėra nei lašo, bet visų kvapų mišinys primena šią daržovę. Nežinau kaip, nežinau kodėl. Priemonė skysta, kiek sunkoka naudoti, nes prateka tarp pirštų. Tačiau kartu ir skalsi. Ypač kai išmoksti naudoti tampa patogu, taupu.

Nusiplovus veidą jaučiamas stiprus švaros jausmas. Oda lygut lygutėlė, gaivi, švari, atsigavusi. Man šiek tiek ramina raudonį, mažina uždegimus (spuogelius). Truputį graužia žaizdeles, tačiau nujaučiu, kad dėl to kaltas arbatmedžio aliejus, turintis dezinfekuojančių ir antibakterinių savybių. Naudojant priemonę kaip veido kaukę ilgiau jaučiamas aprašytas poveikis.

Didelis pliusas - produktas nesausina odos. Tai labai svarbu, nes jau seniai žinoma, kad riebios odos sausinti negalima. Taip oda tik išskiria dar daugiau sebumo (odos riebalų). Lyg užburtas ratas.

Kaina: 8,50eur. Įsigyti galima "Radeivės magija" facebook'e čia. 

KOKĮ VEIDO PRAUSIKLĮ NAUDOJI?

26 komentarai:

  1. Dabar naudoju Mary Kay, bet nelabai. Antrą kartelį tikrai nepirkčiau, bet išmesti niekad neišmetu, tad naudoju naudoju

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. akių valiklis man labai griaužia akis, o prausiklis ne tai, kad griaužia, bet dirgina, netinka mano odai kažkodėl. Nors kvapas man toks neutralus labai patinka, bet netiko odai, gaila.

      Panaikinti
    2. Įdomiai. Matyt kiekvienai savo :) nes aš MARY KAY valiklį tiesiog įsimylėjusi, daugiau kitokio ir nebeperku 😄

      Panaikinti
    3. Taip taip, kiekvienam savo, aš jau viskas į Mary Kay net neatsisuksiu :D Bet šituos teks išnaudoti.

      Panaikinti
    4. Girdėjau tris atsiliepimus apie MK veido kaukę su anglimi man rodos ir visi trys labai labai teigami, tad be galo noriu išbandyti <3

      Panaikinti
    5. Tada kai išbandysi būtinai lauksim atsiliepimų!😍

      Panaikinti
    6. Tikrai įdomu būtų išgirsti tavąją nuomonę apie kaukę

      Panaikinti
  2. Man nepakeičiamas prausiklis yra PHARMACERIS T. Jau antrą indėlį naudoju. Tai putos, todėl naudojasi gana taupiai, padeda atsikratyti spuogelių ir apmažina raudonį ir nesausina odos. Jis kol kas vienintelis, kuris padeda odai. Tai pat naudoju kartais GREEN FEEL su bruknėmis prausiklį iš pradžių atrodė tooooks geras, kad net antrą buteliuką nusipirkau (nes buvo akcija :D), bet vis dar net pirmojo nepabaigiau, nes bert pradėjo :///. <33

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš jau svajoju apie daug produktų iš GREEN FEEL, iš šio blogo susidariau labai teigiamą nuomonę, kai tik baigsis mano kosmetika, tai būtinai pirmoje eilėje stovi GREEN FEEL :) tiuek kremai, tiek kiti dalykėliai :) sugundėt mane visos čia su ta kosmetika :)

      Panaikinti
    2. Aš tai pat iš šio ir kito blogo sužinojau, bet vat. Dabar šiek tiek gaila išmesti tą likutį, tai lauksiu, gal antras bandymas bus geresnis ir nebebers, bet tikiuosi jums tiks ši linija :D :)

      Panaikinti
    3. Apie GREEN FEEL ir aš sužinojau šio blogo dėka ir sėkmingai naudojau jų prausiklį. Man paliko gerą įspūdį :)

      Panaikinti
    4. Aiste, kažin kodėl beria. atrodo sudėtis jų labai gera.
      Gabriele, va ir aš pirksiu šio blogo dėka :)

      Panaikinti
    5. Net nežinau, sunaudojau beveik visą buteliuką ir beveik prie galo pradėjo bert, tikriausiai oda prirato, na, bet po kelių mėn vėl reiks pamašyt prausiklius. :)

      Panaikinti
    6. Taip kogero oda priprato, net per laidą klausiau, kad kas sezoną reikia keisti kosmetiką, ypač veido kremus, nes pripranta, ląstelės sutingsta

      Panaikinti
    7. Pritariu Neringai, pakaitaliok produktus. O jei ką sunaudok šepetėlių ir kempinėlių plovimui ;)

      Panaikinti
    8. Aš ir pati nepatikusius prausiklius sunaudoju šepetėlių, beauty blenderio plovimui. Tad tikrai rekomenduoju, jei jau netinka panaudok bent taip :')

      Panaikinti
    9. Puiki idėja taip sunaudoti, nes kempinėlėms aš skystą muilą naudoju ir palieku ant saulėtos vietos nudžiūti :)

      Nes produktų aš neišmetu, kad ir netinka, o atiduoti kažkam pusė pakuotės, tai irgi nei šis nei tas :)

      Panaikinti
    10. Nesu bandžiusi skysto muilo kempinėlėms plauti. Matyt visad atsiranda kitų nenaudojamų produktų. O kalbant apie išmetimą aš irgi stengiuos nieko neišmesti, bet dažniausiai būna taip, kad nenaudojami produktai tiesiog pasensta, o tada jau laikas atsisveikint 😀😄😄

      Panaikinti
  3. Pritariu, kad RADEIVĖS MAGIJAI reikėtų padirbėti su pakuotėmis ir tuo kad ant jų rašoma. Na ir žinoma dar su kvapais 😄😁😁
    Pati šiuo metu naudoju BIODERMA gelini prausiklį ir esu labai kuo patenkinta. Naudojasi taupiai, tad tikrai verta😄😍

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pakuotė, tai tikrai nepatraukli :) galėtų iš Vivi pasimokinti, va ten vonios puošmena :D

      Panaikinti
    2. Kvapai diskutuotinas klausimas, nes sudėtinė dalis "Parfum" yra vidutinio saugumo, neretai kenksminga, kitais atvejais - tikrai ne naudinga, tad Radeivės Magijai tai nelabai priimtina :/ bet aš pritarčiau kvapams :D ir ne eteriniams aliejams, kurie kitų sudedamųjų dalių mišinio kvapo neužgožia ir net neprislopina, o kažkam rimčiau.

      Panaikinti
    3. Žodžiu apibendrinant nežinia ką ar sudedamasias dalis ar vis dėl to naudoti parfuma, bet kažką keisti tikrai reikia. Nes mane nuo šių produktų labiausiai atbaido kvapas 😒😞

      Panaikinti
    4. Va, jeigu kvapas bjaurus ir atbaido kitą kartelį pirkti produktą, o kokybė jų tikrai gi gera

      Panaikinti
    5. Gaila, kad tenka atsisakyti neblogų produktų vien dėl kvapų 😞

      Panaikinti
  4. Visur ir visada garnier 3in1. Jis man nepakeičiamas...

    AtsakytiPanaikinti