2017-08-12

kosmetikos wishlist'as

Labas! Ilgą laiką žiūriu keletą produktų, priemonių ir nusprendžiau susidaryti norų sąrašą. Kažko noriu prieš mokyklą, dėl kažko svaigstu jau seniai, bet arba neprisiruošiu įsigyti, arba nerandu pirkti. Laikas viską susistemuoti! Beje, ta proga, gal kažkas norėtų apsikeisti paskutiniais šios vasaros swapbox'ais? Esu jų mylėtoja, tad mielai pasirašyčiau bet kokiai sumai iki 150 eurų!

THE BODY SHOP RANKŲ DEZINFEKATORIUS (4,3EUR)

Šio gamintojo dezinfekatorius teko bandyti ir man labai patiko! Bandžiau greifrutų. Kvapas - idealus, kas man buvo kiek neįprasta, nes aš pratusi, kad dezinfekatorių kvapas rėžiantis, nemalonus. Mokykloje šis produktas labai pravers, nes, pripažinkim, mūsų mokyklose vanduo dažniausiai šaltas, nėra kur išsidžiovinti rankų, o apie muilą dažniausiai net neverta prabilti. Tad prieš pietus ar užkandžius dezinfekatorius mielai naudoju. O iš The Body Shop kolekcijos labiausiai noriu braškinio ir greipfrutų kvapo.

PĖDŲ ŠVEITIKLIS (APIE 3EUR)


Mano pėdos yra kažkokios nenormalios. Jokie kremai, niekas nepaverčia jų tobulomis. Planuoju pagaliau nueiti pas nagų meistrę, kad sutvarkytų mano pėdas ir jas profilaktiškai saugoti kremais, šveitikliais. Kalbant apie pastaruosius - skaičiau, kad pėdų šveitikliai yra kitokie nei kūno, efektyvesni būtent pėdoms. Noriu tuo įsitikinti ir išbandyti bet kokį gerą pėdų šveitiklį. 

SPALVINGA AKIŲ ŠĖŠĖLIŲ PALETĖ (APIE 10EUR)

Noriu milžiniškos akių šėšėlių paletės, kad galėčiau kurti įspūdingai spalvotus, festivalinius makiažus. Nusižiūrėjau vieną Aliexpress'e (nuoroda - čia), būtinai užsisakysiu! Kaip tik turėtų spėti ateiti iki Helouvyno. Taip pat greitu metu turėčiau gauti akių šėšėlių bazę, tad pigmentaciją dar pagerinsiu. Kiek skaičiau atsiliepimus, ši paletė neprasta. O už 120 spalvų sumokėti tik 10 eurų yra nerealu! Tikiuosi, kad užsisakyti pavyks greitai.

BEAUTY BLENDER IR REAL TECHNIQUES KEMPINĖLĖS (20EUR IR 10EUR)

Man taip atsibodo makiažo pagrindui ir BB kremui naudoti pirštus ir paprastas, pigias kempinėles! Labai noriu šių dviejų kempinėlių, kad palyginti, išsirinkti geresnę. Nesinori bandyti tik RT, nes paskui galvosiu, kad BB gali būti daug geresnė, bet nesinori pirkti ir tik BB, kad nesigailėčiau leisdama dvigubai daugiau pinigų jai nežinodama ar RT verta dėmesio. Apžvalgos, kurias skaičiau ir žiūrėjau, skiriasi ir pastebėjau, kad kiekviena turime vis kitus prioritetus šiems gaminiams.

REAL TECHNIQUES ŠEPETĖLIAI AKIMS IR VEIDUI (27EUR IR 40,4EUR)

Kaip man atsibodo dirbti pirštais, taip ir pigiais Aliexpress šepetėliais. Jei atvirai, tai akių makiažo vien dėl to ir nesikuriu arba kuriuosi naudodama Makeup Revolution paletėje padėtu šepetėliu su kempinėle, nes net jis patogesnis ir geresnis. Labai nenoriu investuiti į pusėtinus šepetėlius, nes ateityje vistiek norėsiu garsiųjų RT. Beje, žiūrinėju ir Eco Tools, bet man jie kažkaip nelimpa, nežinau. Pirmoje vietoje man akių šepetėliai (nuotraukoje esantis rinkinys), tuomet aukščiau apkalbėtos kempinėlės ir galiausiai šepetėliai veidui. Labiausiai reikia šepetėlių sausai pudrai, kontūravimui ir maskavimui, bet idealiausia būtų pirkti rinkinį - ir pigiau, ir daugiau šepetėlių.

O KOKS TAVO NORŲ SĄRAŠAS?

37 komentarai:

  1. O wow, neblogas wishlist'as :D. Mano tai toks paprastesnis, bet pagalvojus, gal ir ne. :D
    Mineralinė pudra
    Uoga uoga molinė kaukė ir veido kremukas
    Makiažo kempinėlė
    MAC TEDDY spalvos lūpdažis
    <33333

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Uoga uoga- tai mano dar viena meilė <3

      Panaikinti
    2. aha, ir aš uoga uoga veido kaukę pabandyt noriu, bet sunaudot bijau nespėt, per daug visokių turiu :D bet sakau, paletę planuoju šią savaitę užsisakyt, dezinfekatorių irgi nusipirkt ne bėda, reikia tik pėdų šveitiklio geresnio paieškot. O va su kempinėlėm ir šepetėliais bėdų bus, brangu :D

      Panaikinti
    3. Teks pataupyt kempinėlėm ir šepetėliams, kaukių nugis galybę turit, dar išnaudok visas tada jau uoga uoga rinkis :)

      Panaikinti
  2. Puikus tavo wishlistas😍😍 labiausiai iš jo mane sudomino rankų desinfekatorius, nes tikrai geras pagalbininkas mokykloje! Ir dar tie makiažo šepetėliai... kažin ar verta tiek investuoti į elementariausius šepetėlius? 😕

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man mokyklai reikia visko labai daaaug... nieko nebeturiu ir norisi naujovių. Būtinai reiks įsigyti antakių gelį, kūno purškiklį, naują BB kremą ir galbūt kompaktinę pudrą. Dar labai noretusi papildyti savo lūpdažių kolekciją naujomis spalvomis 😏😏 na ir dar daug priemonių kūno ir veido priežiūrai... Aldėja, gal žinai gerą veido šveitiklį? 😍

      Panaikinti
    2. Atsakysiu, kad į gerus šepetėlius tikrai verta investuoti, tikrai jie tarnaus ilgai, bet aš neatsidžiaugiu, kad nenusipirkau pigių :)

      Panaikinti
    3. Dr. Konopka's veido šveitiklis, aprašius jį esu <3 drėkinamasis, grūdeliai lyg kreme - idealus!

      Panaikinti
  3. Nieko sau koks fainas norų sąrašiukas :) super, linkiu, kad norai ir išsipildytų :)

    Maniškis kažkaip nėra ilgas- dabar tušo dairausi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. prisiminiau, kad dar šešėlių naujų norėčiau :) bet realiai, tai kolkas tik tiek :D šešėlių ir tušo :) Norėjau kvepalų, bet jau laiminga įsigijau, tai kolkas ramu :)

      Panaikinti
    2. ech, ir man reikia kvepaliukų.. minėtos uoga uoga kaukės.. dar krūvos visko, bet čia sudėjau tik dalį visko :D kitkas - vėliau

      Panaikinti
    3. Lauksim kito tavo norų sąrašiuko, nu mums gi visada visko reikia reikia :D

      Panaikinti
  4. O kokia kosmetikos kokybė perkant iš aliexpress'o? Aš irgi galvoju, pirkt iš ten, bet vis dvejoju, kad bus prasta kokybė :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. reikia žiūrėti atsiliepimus. šešėlius naudosiu su baze, tad bent pusės velnio tikiuosi, o daugiau nieko nesu pirkusi.

      Panaikinti
    2. man irgi baugoka iš aliexpress'o pirkti

      Panaikinti
    3. Nepatarčiau iš aliepresso kosmetikos pirkti. Na šešėliai dar nieko tokio, bet dėl kitų priemonių, kuriomis dengiam daugiau odos - nepatarčiau. Geriau brangesnė, bet kokybiška priemonė. Na, o dėl šešėlių manau nieko tokio 😍

      Panaikinti
    4. pritariu ir aš, aš net šėšėlių nežinau ar pirkčiau, ištikro, tai aš ten nieko neperku :)

      Panaikinti
    5. Manau dėl šešėlių dar galima rizikuot. Nes ne iš 'kiniečių' tokią paletę pirkt tikrai brangiai kainuoja :/ o ypač jeigu tai tik mokomoji paletė, kuri padės žaidžiant su spalvom, darant įdomesnius makiažus ar kad ir helouvynui. Geros paletės tokioms terlionėms man būtų gaila, tai why not😄😁😁

      Panaikinti
    6. Taip geros paletės, tai tikrai labai daug kainuoja.
      Aš perku ne tiek daug spalvų dažniausiai 4 spalvytės, nepigius, Isadora labai patinka

      Panaikinti
    7. ISADORA nors ir nelabai sėkmingai ir man teko išbandyti😄 tikrai verti dėmesio šešėliai, bet jei norima gausybės spalvų belieka tik internetinės parduotuvės :)

      Panaikinti
    8. Jau taip, jeigu norisi tikrai didelės spalvų gamos, tai jaučiu tik internete, nemačiusi ir aš parduotuvėse, kad daug spalvų būtų.

      Panaikinti
  5. Real techniques tikrai verta demesio kempinele, pati turiu, nes pagailejau pinigu ant BB, tai visiskai nesigailiu, man puikiai veikia tiek su bb kremais, concealeriais bei pudrom. Tikrai daug geriau nei bet kas, ka bandziau pries tai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Super! gera girdėti gerus atsiliepimus

      Panaikinti
    2. Verčiat mane gailėtis, kad BB pirkau😅

      Panaikinti
    3. Gabriele, nu nemanau, kad verta gailėtis, čia iš tų atvejų, kai abi tikrai yra geros :)

      Panaikinti
  6. Man pradeda patikti tavo blogas! Nežinojau, kad yra šveitiklis būtent pėdoms. Šiuo metu labiau noriu kažko iš drabužių. Kalbant apie kosmetiką ir panašiai, tai šepetėlių rinkinio, šešėlių (noriu pasižaisti, išmokti sukurti kažką gražaus) ir maybelline maskuoklio jau taip seniai noriu, vis neprisiruošiu užsisakyti

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Neringa, tikslaus pavadinimo dabar nepamenu, bet lygtais dark cirkle eraser, su kempinėle ta

      Panaikinti
    2. net pasigooglinau, atrodo tikrai, kad gera!

      Panaikinti
  7. Naudoju iš avon pėdų šveitiklį! Kojos būna labai švelnios, žinoma pakutena kol nušveiti :D bet verta. :)

    Savo noro sąrašo nebeturiu. Ko reikėjo jau įsigyjau. Dabar laukiu išbandymui ta įžymuji concealer'i 😂😂😂 kuris net tattoo užmaskuoja. Noriu greičiau išmėginti ir įvertinti♡

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi pėdutes tikiu, kaip kutena :) Aš pati sau galiu liesti, bet pedikiūro negaliu eiti pas meistrę, atlieku pati, nes neištveriu, kai kas liečiasi prie pėdų

      Panaikinti
    2. Kokį concealer'į?? Nes man pastaruoju metu reikia didelio maskavimo, tačiau nerandu tinkamos proemonės :/

      Panaikinti
    3. Man vasarą starzdanėles norisi paslėpti, žiemą kažkaip pasikavoja :)

      Panaikinti
    4. Gabriele, ten tas kur facebooke labai daug video su juo yra. Tuoj imesiu nuorodą jei leis :)
      Manau, kad jums patiks Makeup product Primer Concealer Base Professional Dermacol Makeup Foundation Contour Palette. Pridėkite prie savo norų sąrašo!

      http://www.wish.com/c/594dc75d9009d756ed3cc4a8

      Panaikinti
    5. Oj ačiū labai! Būtinai įsigysiu šį stebuklą 😍

      Panaikinti