2017-01-21

VIVI maitinamasis pušų kremas

Visai neseniai aprašiau VIVI drėkinamąją gelio kaukę, kuri man paliko neblogą įspūdį. Nekantravau odą palepinti ir to pačio gamintojo pušų veido kremu, apie kurį girdėjau neblogų atsiliepimų. Išbandžiau, įsitikinau savo nuomone ir pristatau tau!


Pakuotė labai gražaus, VIVI įprasto dizaino - rudas, storas stiklas su baltomis detalėmis. Ir vėl higieniškas dozatorius, bet aš nežinau ką VIVI galvojo šį kartą. Kremas tykšta į visas puses - ne tik ant delno, bet ir ant plytelių, staliuko, veidrodžio, plaukų... Tačiau užtenka arčiau prikišti ranką ir visas kremas pateks ant jos. Taip pat dar vienas minusas - vieną kartą "papurškus" šio kremo, antrą kartą iš kart to nepadarysi, nes tiesiog nebeištykšta tiek daug gaminio. Reikia laukti, kol jis išslys iš šiaudelio, esančio pakuotės viduje ir vėl galės laisvai judėti. 
Nors dozatorių išbariau, apie kremą nieko blogo negaliu pasakyti. Man jis tikrai kvepia pušimis ir nors tu ką, nors daug kur skaičiau, kad merginoms kvapas tikrai nėra panašus į pušinėlio. Keista, tačiau tai turbūt skonio reikalas. Pats kremas labai tirštas (todėl ir nepavyksta jo iš kart pasipurkšti daug), tačiau tepamas ant veido įšyla ir pasidengia plonu, gražiu, matiniu sluoksniu. Gamintojai to nežada, bet aš šiokį tokį matiškumą pastebėjau. Pušų kremas labai greitai įsigeria ir nepalieka to riebaus, nemalonaus jausmo, kurio daugelis iš mūsų nemėgsta. Taip pat kremas ir labai drėkina, maitina odą. Nors maniškė sausa, gelinė kaukė ir šis kremas jai tikrai labai padėjo atsigauti. Dėl šios priežasties tęsiu šio kremo naudojimą, nors turiu krūvą veido kremų. 

naudojat natūralią kosmetiką?

7 komentarai:

  1. Kažkada strengiausi natūralia kosmetiką. Tačiau laikai keičiasi ir pradėjau naudoti (bilenka) :D O jei rimtai reiktu pasidomėti , kiek pas mane yra tos natūralios kosmetikos :D :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Paprasčiau pasiimt gerą kosmetiką nežiūrint į jos sudėtį :D

      Panaikinti
  2. Aš manau, kad šis kremas nevertas savo kainos (heh pamiršai paminėt, ~13e). Man asmeniškai tie 13 yra tikrai dideli pinigai, netokiam dideliam kremui. Tad norisi, kad nebūtų prie ko prikibti, bet prie dozatoriaus😂 man irgi paprasčiau pirkti gerą daiktą ir nesvarbu ekologiškas jis ar ne😄😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ojei, tikrai pamiršau paminėt, visad paminiu. Jo sudėtis ir kokybė man tikrai patinka, o prie dozatoriaus ai, priprantama :D

      Panaikinti
  3. Mano nuomonę kaina gal visai ir normali , ypač tuo atvėju jei tikrai suteikia gera drėkinimą, kurio asmeniškai man beproto reikia 😊 Taip pat patiko dar ir tai, kad šis kremas suteikia suteikia matiškumo, nes man beproto patinka, kai mano oda yra matinė 😂

    AtsakytiPanaikinti
  4. naudoju natūralią kosmetiką ,Vivi dabar turiu 7 gaminius, visi labai patinka, išskyrus dantų pastą, atšimpa dantys :D

    AtsakytiPanaikinti