2017-01-17

VIVI drėkinamoji gelio kaukė

Taip kažkaip atsitiko, kad labai užsinorėjau išbandyti VIVI kosmetiką. Ir ne bet kada, o veido priežiūros mėnesiais. Nusipirkau kolkas dar tik dvi priemones, vieną rezervavau ir dar bent dešimt paslapčia kasdien nužiūrinėju. Taip jau atsitiko, kad mano oda nenormaliai išsausėjo ir man teko griebtis įvairiausių priemonių. Ar VIVI drėkinamoji gelio kaukė man padėjo?

Kaip visada, pradėsiu nuo pakuotės apibūdinimo. Pakuotė yra įprasta, kaip ir daugumos VIVI kosmetikos - ruda, stiklinė su baltomis detalėmis. Iš tiesų man nepatiko kad ji stiklinė, nes aš esu žmogus, sugebantis viską numesti net neliečiant, tad labai bijau sudaužyti pakuotę ar vonios plyteles. Tačiau šį minusą atperka didelis didelis pliusas - dozatorius, kuris padės ne tik pasiimti reikiamą kiekį produkto, bet tą padaryti saugiai, be galimybės produkte priveisti bakterijų. Dedu riebų riebų pliusą. 

Gamintojo žodis: Augalinis glicerinas, betainas, natrio laktatas, D-pantenolis, kolagenas ir beta-gliukanai intensyviai drėkina odą, reguliuoja jos pH. Gauromečio, žaliosios arbatos ir alyvuogių lapų ekstraktai - aktyvūs natūralūs antioksidantai. 
Naudojimas: Kartą per savaitę užtepkite kaukę ant švarios, drėgnos veido odos, išskyrus sritį aplink akis, palaikykite 10-15min., nuplaukite vandeniu. Patepkite odą VIVI kremu. 

Išspaudusi kaukės radau štai tokį kiekį (rasi nuotraukoje apačioje) labai labai keistos ir man neįprastos konsistencijos gaminio. Gelis, bet skystas, vandeningas ir plaukiantis. Nepajutau jokio įkyraus kvapo. Pagal instrukciją kaukę reikia tepti ant drėgnos odos. Buvo begalo keista tą daryti, nes gelis vandeningas, ant veido taip pat vanduo ir aplikavosi labai plonas sluoksnis, kuris, mano nuomone, net nepadės (skaityk ir sužinok ar aš buvau teisi!), tad stengiausi tepti dar ir dar, bet man nepavyko. Pliusas - taupiai naudojasi. 
Kai pagaliau veidą padengiau plonu gelinės kaukės sluoksniu su nekantrumu laukiau kas bus. Nežinojau ar kaukė stingsta, ar išlieka tokia pati, ar degina, ar šaldo, ar nesukelia jokio jausmo, koks bus rezultatas taip pat net nenutuokiau... Tačiau viskas buvo įprasta ir standartiška. Kaukė išdžiuvo per keletą minučių (nors parašyta, kad laikyti ją 10-15... įdomu), išdžiuvusi kėlė tempimo jausmą ir liečiant kaukę nejaučiau visiškai nieko ant veido. Tai buvo labiausiai neįprasta. Pagaliau išlaukusi tas nelemtas 15min nuskubėjau prie kriauklės plauti veido. Jau jį plaudama jaučiau labai švelnią veido odą. Toks jausmas, lyg kaukė mano veidą sudrėkino per tas kelioliką minučių, rimtai. Pirmiausia pagalvojau, kad čia pati kaukė tokia švelni, bet net ją tobuląi pašalinus švelnumas išliko. Ir odą pamaitinus kremu (apžvalga - čia. Greitu metu išbandysiu ir VIVI kremą, po kaukės apie jį pamiršau...) ji tokia pati švelni. Nuostabu! 10/10!

Kaina: internete nerandu, tačiau, jei neklystu, kaukė kainuoja apie 16 eurų.

kokių temų tikitės kitais mėnesiais, kai pasibaigs veido priežiūros tema?

7 komentarai:

  1. Puiki tema!
    Mano pačios oda yra mišri ties T zona. Todėl ši tema man labai aktuali. :) Pati naudoju tik paprasta drėkinamajį veido kremą su agurkais ir alijošiumi. Rezultatas labai geras! :)

    Asmeniškai man būtų aktuali tema apskritai apie visas veido proežiūros priemones :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip tik šiuo metu ieškau kokios geros veido kaukės, nes norisi išbandyti kažka naujo ( nors vistiek nežadu atsisakyti savo mylimo produkto ,, Garnier Pure Active 3 in 1 " 😂 ), mano oda taip pat pastaruoju metu išsausėjusi, todėl šis produktas atrodo visai nieko variantas 😊
    Asmeniškai man labai aktuoli plaukų priežiūra, ypač dabar kai pradėjau eksperimentuoti su įvairiomis plaukų spalvomis ir tai mano plaukam juk tikrai ne į naudą 😂

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir aš apie plaukučius galvoju. VISOS mano priemonės plaukams baigėsi, o jie sausesni nei įprastai, tad gal tikrai gera idėja parodyti kaip mėginsiu atgaivinti>

      Panaikinti
  3. Labai vilioja šios kaukės veiksmingumas! Tačiau, manau, kad galima rasti produktų už pigesnę kainą ir labiau tinkamų. Aj pasakysiu papraščiau. Kažkodėl ši kaukė ir kita vivi kosmetika man atrodo suaugusių kosmetika. Žinau, kad tai puikiai tinka ir mums, Bet aš nesu pripratusi prie tokių pakuočių, stiklo ir šiaip😂😂
    Man kitam mėnesiui labai norėtųsi įvairumo. Kad nebūtų visada apie tą patį. Galbūt reikėtų kažko naujo ir nematyto? 😉😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jos labai nedaug reikia, tad kaina tikrai nėra labai ypatinga O kur dar visiškas natūralumas! <3

      Bandau priimt iššūkį! :D

      Panaikinti