2017-01-02

Tangle Teezer aliexpress'e???

Visame pasaulyje siaučia populiariųjų Tangle Teezer mada. Apsižiūrėjusi kainas Lietuvoje ir mano mylimąjame aliexpress nusprendžiau pabandyti pigesnį variantą - namuose turiu geras ir mylimas šukas, o šių reikėtų tik mokykloje ir mieste pasitaisyti šukuosenai. Žiūrim ką gavau! 
Pirmiausia į akis krenta tikrai graži minimalistinė išvaizda - juodas šepetys su violetiniu viršumi (spalvą galite pamatyti fb puslapyje, čia). Aš, kaip šių spalvų mėgėja, likau sužavėta. O kur dar patogus dangtelis, saugantis šėrelius nuo kontakto su kitais rankinėje ar kuprinėje esančiais daiktais. Apie viską pagalvota! 

Ir tada į akis krenta patys šėreliai. Nebandysiu nieko išteisinti - siaubas kažkoks. Visiškai plastikiniai, aštrūs, neleidžiantys šukuoti pakaušyje esančių plaukų, nes šukuojant galvos oda tiesiogine to žodžio prasme buvo raižoma. Nors šėreliai skirtingų ilgių ir pritaikyti gilesniam šukavimui, nepagalvota apie jų kietumą. Beje, įdomus reiškinys - nors šėreliai ypatingai kieti, vienas jau spėjo susilankstyti, nors šukas naudojau vos kelis kartus ir tikrai nespausdama. Šėrelį galite pamatyti nuotraukoje, prie skylutės dangtelio laikymuisi. Ir ne, tikrai jo neužkabinau su dangtelio pagaliuku, visus tuos kelis kartus dėjau jį labai atsargiai ir tyčia atkreipdama dėmesį. Tačiau nepaisant šukų kietumo aš jas vistiek naudosiu - įsimesiu į kuprinę ar rankinę ir naudosiu viršugalvio plaukų pataisymui ar galiukų susišukavimui, nes maniškiai mėgsta susivelti. 

ŠUKAS ĮSIGYJAU ČIA

Po šios nemalonios patirties dar labiau noriu išbandyti originaliasias Tangle Teezer šukas ir palyginti pirkinius. Ar turite jas? Kokia nuomonė? 


13 komentarų:

  1. Aš turiu originaliais Tangle Teezer šukas ir labai jomis džiaugiausi. Pirmą kart šukuojantis nesupratau ar jos išvis atlieka šukų darbą ar ne, tad čiupau paprastą šepetį ir pabandžiau susišukuoti su paprastom šukom. Plaukai buvo visai nesusivėlę ir iššukuoti. Tikrai rekomenduoju šias šukas. Man labai patiko. Visiškai nepeša plaukų, o iššukuoja labai gerai😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kuo toliau, tuo labiau motyvuojat pirkt :-D žiūrėsiu ♡

      Panaikinti
    2. As irgi turiu jokiu priekaistu tikrai puikios sukos :)

      Panaikinti
    3. aaaa nusižiūrėjau jau vienas, viskas :-D

      Panaikinti
  2. Jau kurį laiką svarstau įsigyti Tangle Teezer šukas ar ne. Iš pradžių norėjau bandyti užsisakyti ne orginalias šukas ir išbandyti jas, bet dabar manau, kad paišlaidausiu ir tiesiog mėginsiu iš kart orginalias. 😄 Mano plaukai ir taip jau labai stipriai nualinti todėl mėginsiu bent jau šukas tikrai geras nusipirkti ir dar labiau jų neskriausti 😄😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jooo, nedaryk mano klaidos ;-D
      Ir aš nebenoriu pešt savųjų.. reikia ir man originalių. Taškas

      Panaikinti
  3. Turiu DESSATA šepetį, tai labai patenkinta esu. Nu superinis dalykas tiesiog. :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vaa, tarp šito ir Tangle Teexer renkuosi :-D topshop'e išpardavimas dabar kaip tik.

      Panaikinti
  4. Aš irgi turėjau neoriginalų šepetį, bet deja neatlaikė ir iškritęs ant grindų subyrėjo. Šukavo gerai, šereliai buvo gana neblogi, nešiurkštūs. Bet tikslios firmos neprisimenu. :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ouu, gaila :( bent neoriginalus buvo :-D ir, nujaučiu, nekainavo 20€

      Panaikinti
  5. Originalus Tangle Teezer yra geras daiktas. Šereliai minkštesni, šiek tiek lankstūs, šukos visiškai nepeša plaukų (galioja net ir šlapiems plaukams, kas yra tikrai geras privalumas). Galbūt originalių Tangle Teezer šukų trūkumas būtų toks, jog nuo jų elektrinasi plaukai, tačiau nepaisant to, vis vien manau, kad verta turėti šį plaukų šepetį.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Turiu Tangle Teezer net 3 šepečius originalius- tai geriausiai, ką aš esu turėjusi, jokių kitų gyvenime jau nenaudosiu, nebent išras dar geriau, ypač patinka, kad mano garbanas iššukuoja, nepeša, nu man aradimas tai wow

    AtsakytiPanaikinti