2017-01-04

Švytėjimo suteikiančios pudros (highlight) naudojimas.

Seniai noriu išmokti kontūruoti veidą. Ieškojau priemonių tam ir internete perskaičiau įdomios informacijos - šiokį tokį veido kontūrą pasidaryti galima švytėjimą suteikiančios pudros pagalba. Pasukus savo veidą prieš tinkamą apšvietimą veidas įgauna ryškesnę formą, pabrėžiami norimi bruožai ir nukreipiamas dėmesys nuo, pvz, aukštos kaktos. Beje, ji taip pat vizualiai sumažinama ir performuojama. Tad kaip tą padaryti?

1. Kaktos centras. Pašviesindamos šią zoną veide sumažinsite kaktą - aplinkinių dėmesys bus sutelktas ne į šonus, o į patį jos centrą. Tai vizualiai pagražina kaktą, suteikia jai gyvumo (o to ypač trūksta mums, šviesiaodėms merginoms).
2. Nosies aukščiausia vieta nuo galiuko iki antakių. Iš tiesų man čia labai sunku nepadauginti highlight'o, nes šviesinti reikia griežtai tik tą zoną, o man pasišviesinti nori visa nosytė. Tai būtų didelė klaida, nes nosis vizualiai padidėtų ir blizgėtų lyg prakaituota, o ne lyg graži, skaisti ir mielai mažytė. Šviesinant taisyklingai išgaunamas būtent tokios - dar dailesnės ir gyvesnės nosytės įvaizdis.
3. Po antakiais ir virš šiek tiek virš jų. Po antakiais pašviesinta oda atvers akis, atkreips į jas dėmesio, suteiks žvalumo. Virš antakių - sumažins kaktą, nes sukurs labiau lenktą įvaizdį (ne tiesaus lapo, o vos apskritesnį), pabrėš preciziškus antakius ir tai dar labiau suformuos veido bruožus.

aš be makiažo ir prisimerkusi, neteiskit
4. Virš viršutinės lūpos. Asmeniškai aš dievinu šitos vietos pašviesinimą, nes mano viršutinė lūpa gana plona (nors šiaip aš dievinu jų formą) ir kai viršuje pašviesinu - sukuriu optinę putlių lūpų iliuziją. Smagu taip žaisti ir modeliuoti savo veiduką, hehe.
5. Po apatine lūpa, smakras. Blizgesys ir švytėjimas paputlina apatinę lūpą ir sumažina, suformuoja smakro formą. Taip pat ir šypsena atrodo gražiau, kai po ja švyti veidukas.
6. Kulminacija - skruostikauliai! Kodėl kulminacija? Nes highlight'ą daug kas naudoja TIK skruostikaulių šviesinimui. Gražiai sužaidus su apšvietimu veidukas švyti, atrodo gyvas, įgyjęs formą.

PATARIMAS: nepadauginkit šviesinamosios pudros! Geriau mažiau, nei daugiau! Kai jos padauginame - atrodome lyg prakaituotu veidu. Jei highlight'o naudosime mažiau šios problemos išvengsime.

Mano naudojamas highligh'teris jau aprašytas čia. Deja, jis sausas, o man labiau prie širdies kreminė kosmetika, tad esu nusižiūrėjusi šį strobing'o pieštuką. Jau seniai, beje.

kontūruojat veidą?


5 komentarai:

  1. KONTŪRUOJU IR KONTŪRUOSIU!
    Labai patinka vaizdas po kontūravimo ir šiaip pagyvina makiažą labai. Mėgstu ir strobingą ir kontūravimą ir abu vienu metu. :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. O aš ištiesų tingiu mokytis konturavimo subtilybių, dėl to mano bandymai padailinti savo veiduka dažniausiai baigiasi ne taip geriai kaip tikėjausi. Po daugelio nesėkmingų bandymų nusprendžiau, kad nebekonturiuosiu savo veido. Tiesiog nesigaunA taip kaip norisi, trūksta kantrybės ir šiaip mylių savo veida tokį koks jis yra. 😃😁😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir aš taip maniau, kol nepasinėriau į kosmetikos pasaulį :D bet svarbu, kad tau yra, o man buvo gerai, hehe

      Panaikinti
  3. Nemoku kontūruotis, būtų smagu išmokti :)

    AtsakytiPanaikinti