2017-01-08

Odos drėkinimas ir maitinimas su Eco Desire. Dieninis mano veido kremas

Sveikos, merginos! Kaip jums šaltų orų maratonas? Ačiū Dievui, kad aš turiu priemones, kurios man padeda apsaugoti ir drėkinti odą. Anksčiau pamiršdavau tą padaryti, tačiau dabar, kai šaltukas gelia žandus ir tik kremai padeda to išvengti niekad nebepamirštu. Koks kremas mane saugo dieną? 


Į mano namučius atkeliavo du labai labai smagūs veido kremai iš Eco Desire (beje, šios firmos veido šveitiklius GEIŠA aprašiau šiame straipsnyje). Kaip ir rekomenduojama*, vienokį naudoju dieną, kitokį - naktį. Dieninis veido kremas turi būti lengvos tekstūros, greitai įsigeriantis ir apsaugantis nuo dulkių, šalčio, smėlio ir visų kitų nešvarumų. Beje, 60% dieninio kremo dažniausiai sudaryta iš vandens. Kaip dieninį kremą naudoju baltą, lengvą veido kremą su avižomis LUKNĖ. Nors šis kremas sudarytas iš rožių hidrolato (jis - vertingesnis, prabangesnis, bet nekeičia esmės - tai yra vandens dalis) ir šiaip nėra pritaikytas tik dieniniam naudojimui, jis pasiskirsto plonu sluoksniu ir kažkaip padaro, kad mano oda neišskirtų tiek riebalų - tai padeda makiažui laikytis ilgiau ir išlikti matiniu (kaip žinia, matiškumas man patinka). Pasitepusi kremu jaučiu lengvumo jausmą - lengvas maitinimas, drėkinimas. Tačiau "lengvas" nereiškia prastas - kremas tikrai labai puikiai apsaugo mano odą! Didžiausių šalčių metu iškišusi kremu pateptą nosytę į lauką grįždavau nei kiek nepakenkusi odai ir joks šalčio poveikis man neapsireiškė (nors visuomet nuo šalčio siaubingai kenčia mano oda). Dar vienas pliusas yra kremo susigėrimo laikas. Jis tikrai rekordinis. Man, kaip amžinai rytais nieko nespėjančiai, tai labai didelis pliusas. Nes, pavyzdžiui, šio kremo įsigėrimo laikas daug ilgesnis, o rytais neturėdama laiko dažniausiai iš karto tepdavau ir makiažo pagrindą, o tai skatindavo greitą riebalų išsiskyrimą, nes matinis makiažo pagrindas susimaišęs su kremu visai nėra matinis... Dabar to nebebūna, nes LUKNĖ susigeria žaibiškai greitai ir taip pat nuostabiai veikia. Džiugu, kad trumpas įsigėrimo laikas neįtakoja prastos kokybės, kaip būna su paprastais kremais.

Naudojimas labai paprastas:
  • Nusiprausiate natūraliu prausikliu, nenušluostote odos, tiesiai į drėgną įmasažuojate šiek tiek kremo.
  • Po minutės dar kartą pamasažuojate, kad pilnai susigertų.
  • Jeigu užtepėte per daug kremo, po 10min nuspauskite veidą švaria vienkartine servetėle ir galite darytis makiažą.
Manot jau gana visų LUKNĖS pliusų? Jokiais būdais! Nepaminėjau nuostabios pakuotės - ji padeda apsisaugoti nuo bakterijų. Juk ne kiekviena iš mūsų elgiasi taip, kaip reikia. Pavydžiui, iš atsukamo kremo indelio kremą užkabina su kasdien vis nauja / daugkartine kaskart sterilizuojama mentele. Tai sugaišta daug laiko ir šiaip sukelia papildomų problemų, tad įprastai gaminį užkabiname pirštu. Su šiuo (kaip ir visais kitais) Eco Desire kremu problemų nekils, nes pakuotė su dozatoriumi, per kurį bakterijos į kremo pakuotę patekti negali. Tai ypač aktualu kovojančioms su problemiška veido oda arba tiesiog turinčioms jautrią odą, nes bakterijos skatina spuogų susidarymą ir kitas veido ligas. Aš tikrai įsimylėjau LUKNĘ! Daugiau informacijos apie jos įsigijimą rasite čia.

*beje, plačiau pabendravusi su Eco Desire firma sužinojau, kad kremų paskirstymas į dieninius ir naktinius tėra marketinginis triukas firmų, siekiančių parduoti kuo daugiau gaminių. Nors iš tiesų reikia tik veido - dekolte zonos kremo, paakių kremo ir rankų - kūno kremo, nes tokie yra odos zonų skirtumai. Naudinga turėti du kremus, nes kuo jie įvairesni, tuo geriau, tačiau tikrai nėra privaloma.

kaip tavo veido oda laikosi tokių šalčių metu?

7 komentarai:

  1. Paskaičius tavo rekomendacija, šis kremas, regis, neturi jokių minusų vien tik pliusai. Luknė tikrai sudomino, ypač dėl patogaus ir sterilaus dozatoriaus👍👍 Mano oda per tokius šalčius, nepaisant to, kad laukan nosį iškišusi buvau vis kelis kartus, labai išsausėjusi :/ jei nuspręsiu išbandyti šį kremą tikiuosi padės!
    Kažkaip pagalvojau kaip gimė tavo blogo pavadinimas? Kodėl burunduko, o ne voveriuko ar kito žveriuko?😂😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išbandyk, tikrai rekomenduoju! ♡

      Hm, kvaila istorija... :-D dabar jau mano vaikinas (istorijos metu buvom lyg brolis ir sesė, labai artimi tiesiog) yra downhill'eris (kalnų dviratininkas). Ir jis man uždėjo savo akinius. Jie man suspaudė ir nuleido žemyn žandus, tai jis pasakė, kad aš kaip burundukas atrodau. Ir keletą dienų po to kūriau tinkaraštį, laužiau galvą dėl pavadinimo ir prisiminiau tą įvykį. Keista, kad vieną kartą mane pavadino burunduku, o dabar visi mane taip pažįsta blogger'ių pasaulyje

      Panaikinti
  2. Senai lauktas blogas apie veido priežiūra tokiais oras. Mano veidas šaltuoju metų laiku nežmoniškai išsausėja ir jam reikia tikrai geros priežiūros. Paskaičius šį bloga tikriausiai radau artimiausia savo pikinį 😂
    Dabar lauksim rezultatų 😊❤

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. JĖGA :D O tu laikykis su savo veido oda! <3
      kolkas - nuostabūs! :D

      Panaikinti
  3. Ir mane sudomino šis veido kremas. Būtinai jį išbandysiu. Mano veido oda labai problematiška, tad niekaip neatrandu savojo kremo, kuris idealiai tiktų. Esu bandžiusi ir biorevitalizacija, kai atliekamas gilus veido drėkinimas. Tai tas tikrai padėjo.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir mane sudomino šis veido kremas. Būtinai jį išbandysiu. Mano veido oda labai problematiška, tad niekaip neatrandu savojo kremo, kuris idealiai tiktų. Esu bandžiusi ir biorevitalizacija, kai atliekamas gilus veido drėkinimas. Tai tas tikrai padėjo.

    AtsakytiPanaikinti
  5. uch šitas nuostabus kremukas! Ir Lietuviškas, super!

    AtsakytiPanaikinti