2017-01-03

Maitinamasis lūpų pieštukas "Margarita"

Na ką aš galiu pasakyti... Esu priežiūros priemonių lūpoms maniakė. Bet kai artėja tokie siaubingi šalčiai jaučiu pareigą papasakoti apie vieną neseniai į mano rankas patekusį maitinamąjį lūpų pieštuką su pieno ir medaus ekstraktais. Ar rekomenduoju jo pagalba apsaugoti lūpas šalčių metu?

Tradiciškai pradėsiu nuo trumpo pakuotės pristatymo. Ji kaip ir daugumos lūpų pieštukų - patogi, nedidukė. Džiaugiuosi, kad pakuotę nesunku uždaryti ir nereikia ypatingų pastangų atidarant - rastas aukso viduriukas. Taip pat dar vienas didelis privalumas yra dažų atspaudimo kokybė. Kad ir kiek tūkstančių kartų traukčiau šį vazeliną iš kosmetinės ar įmesčiau į kišenę raktų ir pakabučių draugijoje - užrašai idealiai matosi (įrodymas - nuotraukose). 

O dabar pats svarbiausias dalykas - produktas. Pirmą kartą jį pamačiusi nusprendžiau, kad jis bus vaškinis. Tuo įsitikinau ir pasitepusi lūpas. Kaip žinia, labai labai nemėgstu tokių produktų. Kaip čia nutiko, kad šį aprašau? Tiesiog tas "vaškas" buvo tik pirmasis įspūdis - jau po kelių minučių supratau klydusi. Nuostabus drėkinimas, jokio pojūčio ant lūpų (apart sveikų, putlių ir mylimų lūpų jausmo), natūralus blizgumas. Beje, paskutinįjį dalyką labai mėgstu ir dėl to vazelinus naudoju atlikusi pilną natūralų veido makiažą. Lūpos atrodo sveikai, gražiai ir jaunatviškai. 
Vazelino "bokštelio" galas kirstas, kad būtų patogiau jį aplikuoti ant lūpų, tačiau man tai nepatiko - kirtimas per daug status ir tūbelė maitinant lūpas glaudėsi prie mano smakro. Bet aš nesu labai priekabus žmogus. Apžiodavau tą vazelino nukirtimą ir taip vienu metu pamaitindavau abi lūpas. Tai matosi ant lenkto galiuko. Ir dar vienas minusas, šį kartą jau didesnis - gaminio labai nedaug. Kirstas galas, atstumas nuo tūbelės kraštų maždaug milimetro pločio, ir net tas kirstas galiukas užsukus iki galo naują maitinamąjį pieštuką nesiekė tubelės viršaus. O toks mažas kiekis greitai susivalgo, ypač tokiems šių priemonių mylėtojams kaip aš.

kaip apsaugosite savo veido odą nuo artėjančių šalnų?

7 komentarai:

  1. Kaip kaip, nekišiu nosies iš namų. :D
    Nepernešu tokio didelio šalčio. O jei labai reiks eit, veidą su šaliku iki pat akių apsuksiu. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš atvirkščiai, karščio nekenčiu, todėl toks oras būna išsigelbėjimas prisiminus vasarą ;-D gaila, kad odai nepatinka..

      Panaikinti
  2. Asmeniškai aš tai beproto nusivyliau šiuo gaminių. Buvau jį kažkada nusipirkusi,jis man nei kiek nepadėjo... Šaltuoju metų laiku mano lūpas beproto reikia drėkinti, nes vos tik pasikeičia klimatas jos iškart ima skirsti, tikėjausi, kad šis gaminys man pagelbės, bet rezultatais likau tikrai nepatenkinta..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi! Na, bet šis man patinka, tikrai. Yra geresnių, bet čia toks vienas iš pigesnių ir tikrai neprastų variantų.

      Panaikinti
  3. Esu mėginusi šį lūpų pieštuką, kaip ir begales kitų, Tačiau man nelabai patiko Ir labai gerai nepsaugojo mano, taip vėjui ir šalčiui neatsparių, lūpų. Labiausiai man patinka Carmex. Amžinai bus mano nr1. Kaip tik nesenai nusipirkau jau 3. Šį kad pasitaikė pieštukinis, tad man nelabai patiko. Kažkaip daug "skaniau" ir geriau tepasi tūbelėje. Rekomenduoju. Kalbant apie veido odos apsaugą šaltuoju sezonu, aš, kaip ir Dovilė, apsivinioju dideliu šaliku ir einu. Kitokių priemonių nežinau😂😂😂

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ooo, aš irgi Carmex myliu. Ir NIVEA neatsilieka jam, net nežinau kurį labiau myliu :D

      Greit pristatysiu gerų kremų seriją, tad sužinosi ir kitokių priemonių ♡

      Panaikinti
  4. Fainas šis Margaritos pieštukas, labai man patiko :) per šalčius ypač lūpas ir veidą reikia saugoti

    AtsakytiPanaikinti