2017-01-11

Garnier PURE veido kaukė

Labas, gražuole! Žinok, man jau trūksta atostogų. Įpratau ilgai miegoti, vakarais turėti po valandą duše, nesukti galvos dėl mokslų ir daug dažytis, dažytis, dažytis... Ir taip, aš išbandžiau tiek skirtingų makiažų, kiek nesu mačiusi. Ir prisisėmiau įrašų idėjų. Ir sausį bei vasarį paskyriau veido priežiūros mėnesiais. Grįžtant prie veidukų - šiandien išbandžiau Garnier PURE savaime kaistančią veido kaukę su baltuoju moliu ir cinku. Ar man patiko?

gamintojo žodis

Ar ši kaukė man tinka? Taip, jeigu Jūsų oda yra problemiška: blizga, užsikimšusios poros, linkusi riebaluotis. Poveikis. Savaime kaistanti formulė pašalina iš porų nešvarumus ir riebalų perteklių. Sudėtyje esantis molis ir cinkas, gydo, sutraukia poras ir dailina veido odą. Kaip naudoti? Tepkite kaukę ant sudrėkinto veido lengvai masažuojant. Palikite kaukę 3 minutes, tada nuplaukite. Užtenka 2 kartams (2x6ml). 

mano žodis

Iš tiesų jau labai seniai norėjau išbandyti kaukes su savaime kaistančia formule. Pradžioje man buvo šiek tiek neramu, nes esu naudojusi giliai valančias kaukes, kurios pirmą minutę labai kaista. Net akys pradeda ašaroti. Nusprendžiau, kad trijų minučių tikrai neištverčiau. Tačiau neperšokęs griovio nesakyk op. Pagal rekomendacijas po dušo (karšto, kad atsivertų poros) veidą dar kartą nusiploviau šiltu vandeniu, truputį nusausinau ir švelniais, sukamaisiais judesiais kaukę tepiau ant veido. Taip atradau dar vieną naujovę sau - šitaip tepama kaukė pasidengia lygiai, plonu sluoksniu ir nėra to tempimo po pirštais jausmo, nes įprastai tokios kaukės būna ypatingai tirštos ir nelabai lengvai pasklaidomos. Tepti pradėjau nuo skruostų. Kai tik pabaigiau vieną skruostą, jau pradėjau jausti šilumą ant veido. Bet ji nebuvo trugdanti, aitri ar stipri. Atvirkščiai - malonu, atpalaiduoja. Kai veidą pilnai patepiau kauke pažiūrėjau į laikrodį su tikslu sekti tas tris minutes ir pažiūrėti ar jų tikrai užtenka, tačiau kol pasidariau selfie bei įkėliau jį į BB feisbuko puslapį (čia!) praėjo penkios ir teko skubėti valyti kaukę po dvigubai daugiau laiko, nei sako gamintojas. Pasiėmiau savo nemylimas micelinio vandens servetėles, kurias pasilikau kaukių valymui ir pradėjau viską švelniai valyti nuo veido. Labai neįprasta, nes kaukė nesustingus ir visi jos likučiai pasišalino labai lengvai ir nesunkiai. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį buvo tempimo jausmas. Tačiau pastaruoju metu jis man labai įprastas - oda neatlaikė šalčių ir išsausėjo. Bet tas jaučiamas tempimo jausmas buvo aprimęs ir mažesnis, nei visad. Prikišau veidą prie veidrodžio, kad pažiūrėti ar Garnier nemeluoja, ir ar mano poros švaresnės, mažesnės ir dailesnės. Galiu ranką prie širdies pridėjus pasakyti - tikrai taip! Poros žymiai švaresnės (galėtų būti ir geriau, tiesą sakant... esu bandžiusi ir geresnių kaukių), tikrai mažesnės ir lygesnės. Odą palepinusi Eco Desire veido kremu "Luknė" (apžvalga - čia) bėgau džiaugtis rezultatais ir kelti dar daugiau selfie į snapchat'ą (kviečiu mane pridėti! kontaktai - čia)!

kokias kaukes naudojate?

8 komentarai:

  1. Esu kaip tik šią kaukę ! Nors ši kaukė nėra mano tipui, bet knietėjo man išbandyti dėl porų! Tikėjau, kad degins odą ir apsišašarosiu kaip nuo svogūnų :D. O atvirkščiai ! Taip malonu buvo , kad galėtų ir ilgiau būti kaukė ant mano veido :)... Na tepėsi ir plovėsi lengvai. Na aš galėjau 4 kartams naudoti , nes to kiekio viename vienate yra man per daug, bet kitą vienetą padovanojau draugei, kaip tik jos tipui. Rekomenduoju išbandyti labiausiai dėl to pojūčio , kad pajustumet šilumą ❤��.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Joo, ta šiluma yra kažkas tokio. Kitą kartą kaukę užsidėsiu kai lauke bus šalta ir grįšiu iš jo sušalus :D

      Panaikinti
  2. Iš dalies gėda prisipažinti, bet pirma karta gyvenime girdžiu apie savaime kaistančia veido kaukę, kad ir kiek įvairiausiu veido kaukių esu naudojusi, bet apie šitokia dar negirdėjau 😂 Kiekviena diena sužinai žmogus kažka nauja 😂 Ir pastaruoju metu tai padeda padaryti Tavo blog'ai! 💕
    Tikrai susigundžiau išbandyti šį produktą,jau rytoj manau teks bėgti į parduotuvę ir nusipirkti 😂

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išbandyk! :D visada reikia kažką išbandyti, hehe :D taip smagiau

      Panaikinti
  3. Įdomus reikalas su tom šildančiom kaukėm, užsiminiau ir aš išbandyt. Kaip tik esu mėgėja išbandyti įvairias, skirtingų poveikių kaukes, tad ši mane ir sudomino. Kai tik turėsiu laisvą minutėlę, atsikvėpti nuo mokslų, manau išvandysiu šį gėrį!😄😍

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gal galėtum parekomenduoti dar kokių gerai valančių poras kaukių? Labai reiktų, ačiū!
    Mačiau šitą parduotuvėj, bet bijojau pirkt dėl to šildymo, bet manau dabar išbandysiu:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš nesu bandžiusi, išvis stengiuosi tų labai masinės gamybos produktų mažiau pirkti, nežinau kodėl :)

    AtsakytiPanaikinti