2017-01-14

Garnier Pure Active 3in1

Aš ir vėl su nauju produktu savo kosmetikos lentynoje. Noriu tau papasakoti savo nuomonę apie populiarųjų Garnier Pure Active 3in1. Ar tikrai jį galima naudoti kaip valiklį, šveitiklį ir kaukę? 

Ką sako gamintojas?

Valiklis „trys viename“ išlaiko veido odą švarią 7 dienas. Jis šalina odos trūkumus ir užtikrina ilgalaikį rezultatą. Vienas gaminys atlieka tris funkcijas – veikia kaip valiklis, šveitiklis ir kaukė.
3...2...1... Dar niekada nebuvo taip paprasta prižiūrėti savo odą. Nuvalyta oda išlieka švari net 7 dienas.
Veiksmingumo paslaptis – ypatinga sudėtis: cinkas giliai valo odą ir šalina jos trūkumus, pemza atkemša poras ir šalina inkštirus, baltasis molis vienodina odos spalvą ir daro ją tobulai matinę.

Mano nuomonė. 

Valiklis. Bandžiau su Garnier Pure Active 3in1 nusivalyti makiažą. Nežinau, veikia taip pat, kaip ir kiti paprasti valikliai. Nuvalo neprastai, bet ne viską - paskui veidą vistiek valau su toniku, aliejumi valikliu, pieneliu, prausikliu ar dar kažkuo panašaus, kad išvalyčiau tobulai. Dabar valiklio ir šveitiklio paskirtis sujungiu - tarsi nušveičiu makiažą. Tad plačiau apie šveitiklį. 

Šveitiklis. Išbandžiau Garnier Pure Active 3in1 nusišveisdama veidą. Grūdeliai švelnūs, nėra labai dažnai pasitaikantys, tačiau tikrai padaro savo darbą. Oda švelni, neblogai išvalyta, pašalinti sausi ir šiurkštus jau nebegyvos odos likučiai. Gaila, kad ne taip puikiai, kaip Eco Desire šveitiklis GEIŠA, nes ryte radau naujų sausų plotelių, kurių po pastarojo šveitiklio naudojimo nebuvo. Bet gal čia kaltas ne šveitiklis, o mano oda. Na, net jei šis minusas ir yra dėl šveitiklo kaltės, jis turi vieną pranašumą prieš sausą šveitiklį. Naudojant jį užtenka tik pirštų, o sausąjam reikia indelio, kuriame maišyti viską, tinkamos temperatūros vandens, mentelės, šaukštelio ar kito įrankio maišymui ir tai tikrai sugaišta kažkiek daugiau laiko. Iš tiesų šis naudojimo būdas man patiko labiausiai iš visų kitų.

Kaukė. Neseniai bandžiau dar vieną Garnier Pure kaukę, kurios apžvalgą rašiau čia. Kaukė buvo smagi, tačiau neišpildė mano lūkesčių iki galo, nes poros nebuvo išvalytos tobulai. Dėl šios priežasties labai norėjau pasižiūrėti ar Garnier pakils mano akyse kaukių srityje, ar ne. Nepakilo, deja. Ši kaukė atvirkščiai, nei vienkartinė - ne šildė, o šaldė. Ir man ji nepatiko, nes nei kažką išvalė, nei sudrėkino, nei pamaitino. Žodžiu, net šveitiklis per keliasdešimt sekundžių išvalė viską geriau, nei kaukė per keletą minučių. Ir dar vienas minusas - džiūdama labai tempia odą. Maniškė dabar ir taip išsausėjusi, tad šis jausmas buvo nepakenčiamas. Po kaukės nebuvo jokio džiaugsmo, tik drėkinimas. 
Kitų asmenų atsiliepimai čia.
Kaina: 6, 29eur

naudojat veido priežiūros priemones kažkiek in1? kokias?

12 komentarų:

  1. ilgai ir sekmingai jau sita geri naudoju! aisku, sesiu euru pagailiu ir palaukiu akcijos kada galiu si sveitikli nusipirkti net uz per pus mazesne kaina - mazdaug tris eurus. kaip sveitiklis, tai bent jau man tobulas! turiu gan problematiska oda, taciau nusveitus sia su garnier sveitikliu viskas atrodo kone desimt kartu geriau - svelni, sveika oda. i tai, kaip pasitarnauja kauke ar prausiklis, jei atvirai, tai nelabai atkreipiau demesi, nes pikau butent kaip sveitikli, ir kai susizavejau, tai jau visa laik ir tebeperku tik del sveitiklio, o ne del prasiklio ar kaukes... :D zodziu is mano puses viskas super duper ir dar neteko ismeginti jokio kito tokio gero sveitiklio (nors tavasis, kuri buvai idejusi i advento kalendoriaus dezute, vertas ne ka maziau liaupsiu) tiiik paskutiniu metu ant mano veiduko labai matosi, jog sis nemenkai sausina veida

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš kaip tik tą dovanotąjį norėjau nusipirkt dėl kvapo. Bet dabar oda ir taip sausa, tad turbūt nepirksiu. Gerai, kad pranešei ir liūdna, kad prašoviau :(

      Panaikinti
    2. joo, kvepia tai labai skaniai, tik vat su tuo dziovinimu ne kazka...

      Panaikinti
  2. Vienas mylimiausiu mano produktų! ❤ Asmeniškai man nekila jokių problemų naudojant jį ( nei oda išsausèja, nei beria ar pan. ), kadangi mano oda šiaip yra problematiška ir vos tik panaudoju kažką kas jai nepatinka ji iškart tai parodo, tai buvau maloniai nustebinta pamačiusi, kad po šio produkto neturèjau jokiu problemų 😊 Manau ir kaina yra tikrai prieinama atsižvelgiant į tai, kad šio produkto užtenka tikrai netrumpam laikui. Žodžiu iš savo pusės tikrai rekomenduoju ,, Garnier Pure Active 3in1 " ! 💕

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Viktorijos geras patarimas - pirkti per akciją! Aš ir pati dažnai matau šiam produktui akciją, ir ji tikrai nemaža - 40 ar net 50%.
      Ir man nieko nepablogino, net keista ♡

      Panaikinti
    2. Aš gailėdavau pinigu šiam produktui, bet kadangi nei dienos be jo. Tai perku ir viskas :) Geram daiktui pinigų negaila! :)

      Panaikinti
  3. Žiūriu tikrai populiarus ši Garnier kaukė-šveitiklis-prausiklis. Nežinau kaip, dėl šios priemonės kaip kaukės ar prausiklio, tačiau kaip šveitiklį tikrai rekomenduoju. Tikrai gerai nušviečia, o per tiek laiko kol naudoju šią priemonę nusiskundimų (kaip šveitikliui) neturiu. Labai geras šveitiklis, o tavo įrašas dar geresnis!😄😄

    AtsakytiPanaikinti
  4. O man tai nelabai patiko šitas;/ Šveičia gerai, bet džiovina odą, po to ją tempia, nuo jo to skleidžiamo šaldymo ar ko, net nežinau kaip pasakyt, ašaroja akys:D Na, retkarčiais naudoju kaip šveitiklį, bet tik tiek

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš nesu bandžiusi šio produkto, bet stengiuosi niekad nenaudoti tų in1 in 3 :)

    AtsakytiPanaikinti