2017-01-06

Eco Desire veido šveitiklis "Geiša"

Veido priežiūra yra labai svarbus dalykas. Ypač šaltuoju metų laiku, kai šaltis ne tik gelia skruostus, bet ir siaubingai kenkia veidą dengiančiai odai. Asmeniškai aš veido oda niekada ypatingai nesirūpinau - tik nuplaudavau ir vakarais pasitepdavau šiuo kremu. Kuris, beje, jau beveik baigėsi, tad greitu metu aptarsiu ir naujus savo kremus. Tačiau dabar apie kitą perliuką, padėjusį mano veido odai regeneruotis ir gražėti. Tai - Eco Desire veido šveitiklis GEIŠA.


Paskutiniu metu džiaugiuosi lygia ir kaip niekad švelnia veido oda. Ironiška, bet savaitę iki GEIŠOS gavimo labai norėjau veido šveitiklio ir visur domėjausi apie tai. Ir tuomet sužinojau, kad turėsiu galimybę išbandyti kelis jų produktus, iš kurių vienas yra veido šveitiklis. Jis man neįprastas ir būtent toks, kokio nesu mačiusi - sausas. Jį reikia pasigaminti pačioms ir dar galima pasirinkti grubumą! Tačiau tą padaryti labai paprasta:

  • Sumaišykite reikiamą kiekį su šiltu vandeniu (kuo karštesnis vanduo, tuo minkštesnis bus šveitiklis), masažuokite drėgną odą apie minutę. Nuplaukite. Tepkite kaukę arba kremą. Naudoti 1-2 kartus per savaitę, geriausia vakare prieš miegą.

Aš gavau rožinį GEIŠA veido šveitiklį, praturtintą rožėmis, tačiau dar yra ir violetinis levandų šveitiklis. Abu švelnūs, birūs, lyg švarus Palangos smėliukas, į kurį taip norisi panardinti savo pėdas. Va lygiai taip pat jaučiuosi aš, kai mano akys užkliūna už buteliuko. Taip ir norisi savo veidą nušveisti nuostabiuoju šveitikliu. Gaila, kad negaliu to daryti kasdien, nes rekomenduojama veidą palepinti ypatinga švara nuo suragėjusių ląstelių tik kas tris dienas (arba rečiau, pagal poreikį),tad nenoriu rizikuoti ir sau pakenkti. 

Veidą šveičiu įvairaus kietumo šveitikliais. Kartais patingiu gaudyt karštą vandenį ir veiduką šveisti švelniai, tad užpilu miltelius vėsoku vandeniu ir šveičiu odą grubiai. Ji net parausta, tačiau, nepatikėsit, jokių nemalonių pojūčių! Paraudimai atsiranda grynai nuo įtempto šveitimo, bet tokie sveiki, rausvi, praeinantys po kelių minučių odą palepinus kremu. Visada naudodama kitus šveitiklius kankindavausi su raudona veido oda gerą valandą, o kur dar deginimo jausmas... Džiaugiuosi dabar tą pamiršusi. Beje, šveitiklio gamybai miltelių reikia labai labai mažai. Man užtenka pusės arbatinio šaukštelio be kaupo visam veidui, neretai net lieka šveitiklio T zonos peršveitimui antrą kartą. Nors atrodo, kad šveitiklio yra vos 50ml, kai įprastai parduotuvėse parduodamos 200 ar net 300ml talpos tūbelės. Tačiau šis gaminys naudojasi tūkstantį kartų taupiau, nei parduotuviniai. O kur dar žinojimas, jog jų sudėtis visiškai natūrali - tik iš specialiai apdirbtų ryžių ir rožių arba levandų žiedų. Taip pat šios sudedamosios dalys yra ekologiškos ir sertifikuotos, o tai ramina širdutę prieš naudojimą, nes neretai susimąstau kiek visko kraunu ant savo veido. 

Šveitiklį ir visus kitus Eco Desire produktus rasite čia. Labai kviečiu leisti savo odai pailsėti nuo visų blogybių, patenkančių ant mūsų veido būtent su ECO DESIRE pagalba.

o ką Jūs naudojate veidukų šveitimui? ir ar iš viso tą darote?

10 komentarų:

  1. Asmeniškai man tai geriausias ,, "Garnier Pure Active 3 in 1 ". ❤ Kažkada buvau labai susigadinus veido oda naudodama visokius Avon šveitiklius ( nesakau, kad jie blogi, tiesiog mano veido odai jie netiko, naudojant juos mano veida buvo labai nesmagiai išbėre ), kaukes ir t.t. Todėl atradus šia priemone likau maloniai nustebinta, kad vėl nepradėjo kilti spuogai ir pan. Manau tikrai didelis šios priemonės pliusas yra tas, kad jei nenori naudoti jos kaip šveitiklio, gali ją naudoti kaip veido prausiklį ar kaukę. Dabar iki pilnos laimės trūksta tik surasti gera veido kremą, nes veido oda nežmoniškai išsausėjusi 😂

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man šitas nepatiko kažkaip labai. Nors esu jį bandžius kaip kaukę ir tik vieną kartą prieš tris metus... :D
      apie kremus papasakosiu dar, nepirk nieko! :D <3

      Panaikinti
  2. Šitas žiauriai geras. ŽIAURIAI ta prasme. Veidas kaip kūdikio palieka. Irgi prisidedu prie rekomendacijų. :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Keista visada esu įpratusi komentuoti facebook'e bet šį kartą bus kitaip:D.
    Beskaitydama tavo blogą žvilgtelėjau į paveikslėlį ir supratau,kad mano mama jį naudoja.Na teks ir man pažiūrėti:D.Tik atrodo gana mažas kiekis vos 50 ml, norėtusi daugiau

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Užtenka ir 50ml pilnai žinok ;-) pabandyk ir parašyk atsiliepimą čia! Nes konkursai ne fb, o BB bloge ;)

      Panaikinti
  4. Aš savo veidui šveitiklio niekada nenaudoju. Kūna šveičiu porą kart į savaitę su pamėgtu ORGANIC SHOP šveitikliu ir tai man yra maloniausia procedūra, bet veidui šveitiklio niekada nemėginau :/ o apie GEIŠA girdėjau daugybę ir tik teigiamų atsiliepimų 😍😍 o dar už minimalistinę ir paprastą, bet labai gražią pakuotę didelis pliusas😍

    AtsakytiPanaikinti