2017-01-20

Babylips lūpų blizgis

Sveika! Seniai nesimatėm. Gaila, kad apleidau tinklaraštį kelioms dienoms. Tiesiog atsirado šiokių tokių asmeninių problemų ir kas jau kas, bet net ir rašymas atsidūrė sekančioje vietoje svarbiausių dalykų sąraše. Tačiau aš ir vėl čia ir šiandien - su Maybelline lūpų blizgiu "Babylips". Žinau, kad teko apie jį girdėti, bet aš tiesiog per vėlai įšokau į traukinį. Ar džiaugiuosi į jį įšokusi? Skaityk ir sužinosi!


Standartiškai, pradedu nuo gamintojo žodžio apie prekę. 
Nuo šiol lūpų priežiūra ir blizgesys gali būti kartu! Baby Lips Gloss – tai daugiau nei lūpų blizgis – drėkinantis, puoselėjantis, suteikiantis lūpoms švelnų atspalvį. Pamiršk sausas ir limpančias lūpas! Maitinantys aliejai minkština, drėkina ir švelnina lūpas iki 4 valandų. Maloni kreminė tekstūra bei vitaminas C suteiks lūpoms putlumo. Žingsniai: padenk viršutinę lūpą nuo vidurio iki lūpų kampučių palei lūpos kontūrą, išryškink savo apatinę lūpą ir mėgaukis nuostabia, spindinčia spalva. Rezultatas: sudrėkintos ir blizgančios lūpos su gaiviai rausvu atspalviu. 

Iš tiesų lūpų blizgio pakuotė nėra kažkuo labai išsiskirianti. Įprasta užsukama, pailgos formos, stiklinė lūpų blizgių pakuotė su plastikiniu dangteliu. Vienintelis man labai patikęs dalykas, į kurį kituose gaminiuose nebuvau atkreipusi dėmesio, tai gražios, ryškios, žaismingos spalvos ir elegantiška, minimalistinė pilka juosta prie dangtelio, pranešanti kas yra lūpų blizgio kūrėjas. Tai - Maybelline New York. (Beje, su šia įmone aš bendradarbiauju. Kitus mano draugus ir partnerius rasite čia. Taip pat čia sužinosite kas dovanoja sausio ir jau net vasario mėnesio dovanų dėžutes!).
Babylips lūpų blizgio šepetėlis taip pat įprastas, tačiau ne veltui - labai patogu! Jis švelnus lyg pūkų kamuoliukas, su kirstu galu, patogaus ilgio, kad būtų nesunku lūpų blizgį paskirstyti ant lūpų. Taip pat pakuotėje yra geras dozatorius, kuris neleidžia paimti super daug gaminio (nebent gaminys ant kirstojo galo, bet ir tada vos palietus dozatorių perteklius lengvai nuimamas).
Ir pagaliau svarbiausia ir įdomiausia dalis! Pakuotės turinys. Ar blizgis geras? Ar gamintojai nesumelavo žadėdami gerą drėkinimą, maitinimą, lūpų minkštinimą, švelnumą ir putlumą? Mano lūpų blizgis yra 20 atspalvio - švelnus, persikinis, labai švelnus ir beveik nesimatantis ant lūpų, tik jas maloniai padengiantis ir gražiai blizginantis. Maloniai pasidengiants? TAIP! Jokio lipnumo, tepimo, įkyraus plaukų lipimo ir kitokių nesąmonių. Iš tiesų labai smagu, nes kiek nebrangių blizgių esu turėjusi, tiek kartų teko kankintis su šiomis problemomis. Blizgis ant lūpų laikosi neilgai, nes nesunkiai nusivalgo, nusibučiuoja ir kitaip dingsta, Beje, bučkio testo rezultatai viršuje, dešinėje. Spalvos nesimato, kaip ir ant lūpų, tačiau blizgučiai lieka. Lūpos drėkinamos neblogai, kol ant jų yra blizgio, tačiau, kaip minėjau, jis greitai dingsta. Tačiau ir paputlina - tai matote nuotraukoje. 
Babylips skonis saldus, kvapas irgi malonus nosytei, o ne įkyrus ir sintetinis. Aš iš viso nelabai mėgstu kvapnią dekoratyvinę kosmetiką, nebent lai kosmetika lūpoms, tad ši man sueina puikiai. 
Išvados: rekomenduoju visoms jaunoms arba norinčioms kasdienio, paprasto, neišsiskiriančio, bet gražiai paryškinančio lūpas makiažo. 

Kaina: 4.99eur Kosmada parduotuvėse.

kaip susikuriate kasdienį makiažą?

5 komentarai:

  1. Aš vis tik atsiradus šiam lūpų blizgiui norėjau jį išbandyti. Po tavo įrašo pamačiusi jį parduotuvių lentynose manau tikrai įsigysiu. Labai graži tavojo spalva, tokia paprasta, atrodanti natūraliai ir labai gražiai ant lūpų.
    Aš kadangi nematau reikalo dažytis kasdien, mano kasdienis makiažas, jei taip galima pavadinti, tušas ir švelnus lūpdažis suteikiantis neryškia ir natūraliai atrodančią spalvą, bet ir tai nevisada. Uj apie antakius visada pamirštu parašyti, nes juos sutvarkyti, sušukuoti, paryškinti kasdien įprastas reikalas😂😂

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir aš siaubingai norėjau. Pagaliau pavyko
      Tikrai kad paprastas, mielas ir kasdienai puikiai tinkantis makiažas <3

      Panaikinti
  2. Asmeniškai aš niekad neturėjau didelio poreikio riškioms lūpoms, mano lūpos ir taip didelės dėl to niekad nenorėjau jų dar labiau pabrėšti, todėl manau toks blizgis yra tikrai patogus tokioms kaip aš, man tik nepatiko tai, kad jis greit nusivalo ir nebelieka to maitinimo, kurio man tikrai reikia.
    Na, o kalbant apie kasdieninį makiažą tai galiu pasakyti tik tiek kad jis labai paprastas, kadangi esu prisiauginusi blakstienas man nereikia nei tušo, nei šešėlių, jei jau dažausi tai tiesiog užmaskuoju man nepatinkančias vietas, pašukauju antakius ir viskas, kartais gal ir norisi kažko daugiau, bet kažkaip nenoriu per daug apkrauti savo odos, daugiau pasidažau tik tuomet, kai draugas grįšta iš kariuomenės, nes vistiek norisi atrodyti gražiai 😂

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pritariu!
      Oooo, aš taip pat nebeapkraunu odos :-D ir ji tikrai atsidėkoja

      Panaikinti
  3. Va spalvytė visai tinkanti kasdienai :)

    AtsakytiPanaikinti