2017-01-31

100 pribaigtukų iššūkis: 1-10

Robeauty tinklaraštyje perskaičiau apie 100 pribaigtukų iššūkį. Tai iššūkis, skatinantis pabaigti 100 gaminių ir apsivalyti savo kosmetikos stalčius. Idėja mane labai sužavėjo, nes turiu krūvas dalykų, kurių man tiek nereikia, bet perku naujus - dezodorantai, kūno purškikliai, veido kremai, vazelinai... Bandysiu to atsikratyti, sutaupyti ir išsivalyti! Pirmasis dešimtukas jau čia. 

 #1 ECO kūno sviestas.
Šį kūno sviestą gavau labai labai seniai, vieno swap'o metu. Iš tiesų kartosiu ir, turbūt, dar ne kartą, nes tiek kvapas, tiek konsistencija, tiek maitinimas, drėkinimas, odos švelnumas po kremo yra kažkas dieviško. Beje, ir kaina labai prieinama. Jei neklystu, šis natūralus sviestas kainuoja apie penkis - šešis eurus. O ir jo sudėtis labai labai nuostabi - net 97,5% jos sudaro organiškos ir natūralios sudedamosios dalys! Reikia tik pabaigti kitus turimus kūno kremus ir skubėsiu pirkti pačius geriausius.

#2 SIGNAL dantų pasta.
Aš, kaip ir kiekvienas žmogus Žemėje, svajoju apie gražią, baltą šypseną. Jau senokai naudoju SIGNAL WHITE NOW dantų pastą su natrio fluoridu, kuris, kaip žinia, balina dantukus. Nors ši pasta nepaliko man kažkokio ypatingo poveikio, kuriuo galėčiau girtis, iš kart po dantų valymo jie ryškiai baltesni. Iliuzija ar ne, bet dieną jaučiuosi tobuliau ir šypsausi daug drąsiau. 

#3 ELVITAL total repair 5 šampūnas. 
Ach, plaukai... Kaip sausį skelbiau veido priežiūros mėnesiu, taip kažkurį (ir greitu metu) skelbsiu plaukų priežiūros mėnesiu, tada ir papasakosiu tau plačiau apie šį šampūną. Kaip supratai, tikrai kartosiu, nes po šio šampūno mano plaukai tikrai mažiau veliasi, nuostabiai kvepia ir nesielektrina tiek, kiek įprastai, ypač šaltuoju metų laiku. Turiu ilgus, pūstus, storus ir labai tankiai augančius plaukus, tad geras šampūnas visuomet pelnys vietą mano širdutėje. ELVITAL total repair 5 pelnė. 

#4 FRESHJUICE dušo kremas-žėlė.
Dušo žėlė su mandarinais ir imbierais yra labai kalėdomis kvepiantis dalykas. Ja esu naudojusi ne kartą, tačiau būtent ši pakuotė į mano rankas pateko išbandant G&M dovanų dėžutę (straipsnis apie ją - čia). Nuomonė nepasikeitė - maloni, švelni, kvapni, gerai putojanti ir savo darbą atliekanti dušo žėlė. Vienintelis minusas - sąnaudos. Jos didelės, nes man tiesiog nepavyksta ant kempinės išspausti mažą žėlės kiekį. Gaminys skystas ir šiaip teką lėtai, bet vos spustelėjus išsipila kokia sauja. Tačiau kaina leidžia labai netaupyti, nes siekia vos eurą. 

#5 ADIDAS rutulinis antiperisperantas.
Vienas iš geriausių antiperisperantų, kuriuos esu naudojusi. Vėl gi nuostabus kvapas, be kurio jaučiuosi nesava. Jo dėka kaskart prisimenu kada reikia pasitepti juo pažastis ir taip išvengiu nemalonių kvapų. Dar vienas pliusas (turbūt vienas iš didžiausių) - jokio tepimo! Man nei juodų parškinėlių pažastų nenubalino, nei baltų nepagelsvino. Riebus pliusas. Yra tik šioks toks minusiukas. Jis keistokai įsigeria. Esu įpratusi prieš eidama į sporto klubą pasiteplioti dezodorantu ir nebijoti, o šiam reikia laiko, nes prakaitas jį nuplauna, kad ir kaip keistai tai skambėtų. Tačiau palaukusi apie 5-7 minutes drąsiai sportuoju.
 #6 NIKE purškiamas dezodorantas.
Ai nežinau žinok. Man jis nepatiko. Netepa rūbų, labai maloniai kvepia, patogi pakuotė, bet labai dirgino odą, kartais net jaučiau deginimą, ypač praėjus keletui minučių po vonios procedūrų ir plaukelių šalinimo. Patogu prieš sportą, nes tikrai išlieka gaivus visą likusį laiką iki prausimosi, tačiau tas deginimo jausmas ir žinojimas, kad sudirginta oda dar labiau dirginama tikrai atmušė norą vėl naudoti. Ypač kai nebeprisiverčiu vėl juo purkštis po vonios. Pabaigiau grynai sporto sumetimais, nes prieš kūno kultūros pamoką tikrai nėra laiko laukti aukščiau aprašyto dezodoranto įsigėrimo. 

#7 Pretty lūpų balzamas. 
Pigus, riebus, vaškinis. Pirkau jį tik tam, kad išbandyti, nes viena mano skaitytoja komentaruose rekomendavo. Nežinau, gal ir kartočiau iš bėdos, bet jei tektų rinktis tarp Pretty ir mano mylimiausios Nivea tikrai pasiimčiau pastarąją. Tokį balzamą pirksiu nebent kokiems diy ir nerekomenduočiau nemėgstančioms riebumo jausmo ant lūpų. 

#8 Margarita lūpų pieštukas.
Aprašymas čia. Ką daliu pasakyti pabaigusi produktą? Geras, jei gausiu dovanų naudosiu, tačiau šiaip pati nepirkčiau, nes geriau prisimesti tuos keliasdešimt centų ir nusipirkti kažką, ką myliu.

#9 ORGANIX BIOTIN A COLLAGEN plaukų aliejus - dulksna.
Ir vėl plaukai! Dar viena dovana, likusi pas mane iš swapbox'o. Gaila, kad pasibaigė, nes buvau tikrai labai sužavėta. Plaukučiai buvo sudrėkinti, pamaitinti, daug blizgesni, mažiau vėlėsi ir kitaip glostė mano širdutę. Yra toks pats plaukų aliejus, tik su arganų aliejumi, o kadangi pastarasis jau buvo mano išbandytas ir juo nenusiviliau,k noriu išbandyti šitaip pateiktą. Todėl visoms rekomenduoju ir pati naudosiu. 

#10 MADESCOSMETICS kokosų kūno dulksna. 
Stipraus aromato, bet sunku, o gal ir visai neįmanoma padauginti. Klasiokės man sakydavo, kad žinojo kai buvau už kampo, nes koridorius maloniai kvepėdavo kokosais. Man, kaip kokosų ir natūralių kvapų mėgėjai purškiklis paliko gerą įspūdį. O ir buteliukas toks mažas, jaukus, kelioninis ir puikiai tinkantis įsimetimui į rankinę ar kuprinę. Gaila, kad purškiklio buvo nebedaug likę. Bet iššūkio dėka jį iš viso prisiminiau ir pabaigiau! Baigusi visus kūno purškiklius pirksiu tokius vien tam, kad nešiotis kuprinėje, o kolkas į indelį įsipilsiu kito kvapo dulksnos.  

kuo pakeistum šiuos gaminius mano vietoje? ką rekomenduoji?

11 komentarų:

  1. Kur tu buvai dingusi? Jau spėjau pasiilgti tavęs ir tavo straipsnių, o praėjo vos tik savaitė 😄😄 Labai geras ir naudingas iššūkis! Manau pati jį imsiu vykdyti, nes pas mane kupina vos pradėtų ir neužbaigtų dušo želių, lūpų balzamų, dezodorantų ir daug viso kito😂 Parekomenduoti nelabai turiu ko. Kaip visada visiems lūpų balzamams nosis nušluosto mylimasis carmex, o labiausiai patikusi kūno dulksna - young body mist - juicy berry. Saldus, tačiau labai gaivus kvapas. Tiesa pakuotė netokia kompaktiška 😉 Savojo šampūno vis dar ieškau, tad nekantraudama laukiu plaukų mėnesio! Pasitikiu tavo rekomendacijom, nes kažkada tavo rekomenduota kaukė keratine pakeitė mano gyvenimą. Plaukai lieka švelnūs, minkštučiai ir netokie pūsti😉😄

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aaa kaip faina skaityt kažką panašaus! ♡ pratybos, LŠS susitikimai, mokykla tiesiog prismaugė :(
      Išbandyk bent šiaip kažką panašaus, gal ir smulkesnio, bet vistiek padės ;) man jau patinka, jau dabar dar krūvą dalykų pabaigiau ir kiek vietos atsirado! :D
      Smagu, kad padėjau. Ačiū!

      Panaikinti
  2. Tiesa sakant pirmą kartą girdžiu apie toki iššūkį, na bet manau tai puiki idėja, nes tokiu būdu pagaliau galima nebešvaistyti produktų ir pabaigti juos iki galo 😁 Sekmės Tau !

    Na o čia keletas dalykėlių kuriuos asmeniškai aš esu labai pamėgusi ir galbūt ir Tu susigundysi juos išbandyti:
    • Dantų pasta ,, Ecodenta Extra Black Whitening Toothpaste with Black Charcoal & Teavigo " asmeniškai man ji pati geriausia balinamoji dantų pasta kokia tik esu kadanors bandžiusi.
    • Plaukų serumas/aliejukas ,, Garnier Fructis Nutri-Repair 3 Miraculous Oil " Jo dėka mano plaukai pradėjo atsigauti ir beproto greitai augti.
    • Kūno losijonas ,, Garnier Body Tonic Firming Hydrating Lotion ". Mano nuomone puikus losijonas, puikiai maitina ir beproto skaniai kvepia.
    • ORGANIX plaukų šampūnas ir balzamas ,, Keratin oil ". Taip pat padeda mano plaukams beproto be krašto.
    • Kūno migla ,, Nude by Rihhana ". Vos tik pirma kart užuodžiau iš kart isimylėjau, asmeniškai man beproto skaniai kvepia ir ilgai išsilaiko.
    ❤❤

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!
      O, plaukų serumą gal ir nusipirksiu, kitų dalykų turiu DAUG :D

      Panaikinti
  3. sveika, kur pirkai kokosų kvapo kūno dulksną?����

    AtsakytiPanaikinti
  4. reikėtų ir man apsivalyti, tad tikrai išbandysiu šį įššūkį! siūlau tau išbandyti Rexona MotionSense purškiamą dezodorantą - man labai patiko 😊

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bandysiu kada, tikrai žinau :D tik nežinau kada 😊 dabar turiu pakankamai, o ir sąrašiukas tų, kuriuos noriu išbandyti vis auga

      Panaikinti
  5. Aš tikrai tau pasakyčiau kuom gali pakeisti savo prekes. :) Bet kiekvieno žmogaus veidas, kūnas , kitaip viska priima. Todėl sunku kažką atsakyti :D ♡

    AtsakytiPanaikinti
  6. Iš šių priemonių, tai nesu nei vienos bandžiusi :D

    AtsakytiPanaikinti